וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייק שינודה, אחינועם ניני ופסטיבל לקולנוע אפריקאי: חמש המלצות לסוף מרץ

21.3.2019 / 0:01

סולן להקת לינקין פארק מגיע להופעה בישראל, אחינועם ניני משיקה אלבום חדש ומסקרן ובסינמטק תל אביב יתקיים פסטיבל מיוחד במינו - ולאן עוד כדאי לצאת השבוע? קבלו חמש המלצות תרבותיות שוות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מייק שינודה

מייק שינודה, מייסד להקת לינקין פארק ואחד מסולניה, מצא עצמו שבור לב יחד עם מיליוני מעריצים ברחבי העולם עם התאבדותו של סולן הלהקה השני צ'סטר בנינגטון. על מנת להתמודד עם האובדן, הוא נכנס לאולפן ויצר אלבום חדש ומרגש. השבוע הוא מגיע אלינו כדי להוציא מהלב את כל הכאב, הגעגוע והאופטימיות.

מתי? 25-26 במרץ

איפה? האנגר 11 תל אביב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחינועם ניני

אחת הזמרות הגדולות והחשובות בישראל, אחינועם ניני, הוציאה השבוע אלבום בינלאומי חדש בשם "Letters to Bach" שהפיק קווינסי ג'ונס האגדי. לרגל הוצאת האלבום, תקיים ניני שתי הופעות השקה חגיגיות עם רביעיית מיתרים מנאפולי. בהופעה תשיר ניני את שיריה האחרונים וכן מיטב מהרפרטואר העשיר שלה.

מתי? 28.3 בשעה 21:00 (למחרת, ב-29.3, תופיע ניני במשכן לאמנויות הבמה בתל אביב)

איפה? קיבוץ יפעת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

פסטיבל פליציה בלומנטל

פסטיבל פליציה בלומנטל למוזיקה, מהפסטיבלים הוותיקים בישראל, חובר השנה לפסטיבל הקולנוע אפוס ויחדיו יציעו לקהל חוויה תרבותית עשירה ומקיפה. בין המופעים: רסיטל לפסנתר עם אנדריוש ז'לאביש, התזמורת הקאמרית הישראלית תופיע בניצוחה של גידרה שלקיטה, טריו ענת פורט חוגג 20 שנים ומארח את אבטה בריהון. בנוסף יוצגו רסיטלים שיבוצעו בידי הפסנתר זוכה המקום השני בתחרות רובינשטיין דניאל צ'ובנו מרומניה; וכן הכנר ברונו מונטאירו מפורטוגל, בליווי הפנסתרן הבריטי רוברט מרקהם.

מתי? 26-30 במרץ

איפה? מוזיאון תל אביב לאמנות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

פסטיבל ספרדי לוהט

הסינפונייטה הישראלית באר שבע מציגה פסטיבל מיוחד בנושא תרבות ספרד. מה בתוכנית? ארבעה קונצרטים מגוונים עם סולנים בינלאומיים והופעת אורח של המוזיקאי דויד ברוזה, קונצרט-מחול עם להקת הפלמנקו "קומפאס" ומסיבת רחוב חגיגית שתהפוך את רחבת המשכן לאמנויות הבמה לרחוב ספרדי תוסס. קונצרט הנעילה בהנחיית דני קושמרו יתקיים בהשתתפות מקהלות וסולני אופרה נבחרים, ביניהם הזמרת נעמה גולדמן.

מתי? 26.3 ועד 1.4

איפה? המשכן לאמנויות הבמה באר שבע

דויד ברוזה. ראובן קסטרו
מגיע גם. דויד ברוזה/ראובן קסטרו
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפסטיבל לקולנוע אפריקאי

פסטיבל אטסיב! ("אל תדאג!" באמהרית) חוזר זו השנה השנייה ומביא אל המסך הגדול את מיטב העשייה הקולנועית העדכנית ביבשת ובפזורה, עם מגוון קולות חדשים. מה צפוי? הקרנות חד פעמיות של עשרות סרטים, הרצאות ואירועים. אורח הכבוד לשנה זו: הבמאי עטאף בן באוזיד שישתתף בהקרנת סרטו "איש הג'אז מקהיר".

מתי? 26-31.3

איפה? סינמטק תל אביב

סופה מודו פסטיבל הקולנוע האפריקאי. יח"צ,
מתוך הסרט "סופה מודו"/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully