וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא יכול להיות שבהישרדות נעמה קסרי מכשפה ובחיים היא אוהבת אדם"

21.3.2019 / 0:00

דרור רפאל, המודח הטרי מ"הישרדות", עוקץ את נעמה שרקחה את המהלך ("לא מתחבר לטיפוס, לא מכיר אנשים כאלה"), מודה שהבין שהוא הבא בתור ("קיבלתי קלפים לא טובים במשחק"), מדבר על הסבל באי ("מקום לא נעים") וחושף מה הסיכוי לאיחוד עם שי גולדשטיין (ספוילר: אפס). ריאיון

קטע מתוך הישרדות VIP, ה-16 במרץ 2019/באדיבות ערוץ 13

"נעמה קסרי? אני לא מתחבר לטיפוס. תמיד הרי יש דילמה אם אנשים משחקים משחק או שהם עצמם. לדעתי, גם כשאתה משחק את המשחק - אתה משחק את עצמך. הרי לא יכול להיות שבמשחק נעמה קסרי היא בנאדם כזה ובחיים היא יצור אוהב אדם, חביב ונהדר. אני חושב שהמשחק שלה רק מעצים תכונות שלה שממילא אני פחות מתחבר אליהן. אני לא מכיר אף אחד שהוא טיפוס כזה מהסביבה שלי. לא הייתי רוצה להיות חבר שלה".

דרור רפאל לא כועס. לאחר שהודח אמש (רביעי) מ"הישרדות" (רשת 13), הוא מוכן להודות שראה את זה מגיע. "הרגשתי שאודח או בפעם הזו או בפעם שאחריה", הוא אומר לוואלה! תרבות. "לא רק שהייתי בחוסר מספרי בתוך השבט שלי, השבט שלי גם היה שבט חלש".

ובכל זאת, לא נעים להיות מודח בתחילת הדרך.

"הרגשות מעורבים. מצד אחד אתה סובל מאד באי מבחינה פיזית וחברתית. זה מקום לא נעים. אתה בתחושה שאתה רוצה לצאת משם. מצד שני, באת עד לשם אז אתה רוצה להישאר כמה שיותר".

נעמה נקמה בך כי רצית להדיח אותה בתחילת המשחק?

"נעמה באה עם - לא יודע אם לקרוא לזה רוע - עם משהו מכשפתי. היא החליטה שהיא הולכת עד הסוף עם כל האסטרטגיה שלה. היא לא הסכימה הרי לתת אוכל. האמת היא שדווקא הוחמאתי מזה כי נעמה ראתה בי שחקן חזק ואסטרטג. הבעייה לא הייתה עם נעמה אלא עם השבט שלי. היא הצליחה להשפיע על אנשים בשבט שלי ולשכנע אותם להפוך לחיילים שלה. כלומר, במקום להילחם בה, הם צייתו לה. הם עשו טעות ועינת ארליך גם אמרה להם את זה. הם היו צריכים לפעול הפוך לגמרי, השתבשה עליהם דעתם והם טעו".

לא ניסית להילחם בזה?

"ניסיתי לעשות משהו שלא הצליח. ניסיתי להתאגד עם 2-3 חבר'ה מהשבט שלי ולהפוך את הכף, אבל זה לא הצליח. הבנתי שנגזר עלי להיות מודח בקרוב כי זה כמו שאתה מקבל קלפים לא טובים במשחק. איך שלא תהפוך את זה, עם זה אתה צריך לשחק".

דרור רפאל הישרדות. צילום מסך
"לא הייתי הופך לחבר של נעמה". דרור רפאל/צילום מסך

אתה מתחרט שהלכת ל"הישרדות"?

"ממש לא. אני מאושר שהלכתי לזה. היה לי כיף. דגמתי שם משהו מכל דבר: הייתי במועצת שבט, הייתי במשימה שניצחנו, במשימה שהפסדנו, חיבבתי מישהו, שנאתי מישהו. הייתה לי ממש ארוחת טעימות שם. עם זאת, לא אלך לשם שוב לעולם".

לא ביאס אותך שלא ראו אותך מספיק בפרקים הראשונים?

"כן, אבל אני יכול להבין את זה. קורים המון דברים על האי, יש 18 אנשים, והטלוויזיה צריכה לבחור סיפור ולספר אותו. אם אתה לא חלק מהסיפור, לא רואים אותך כל כך. לא הלכתי כדי שייראו אותי. עשיתי כמה דברים בחיי - טלוויזיה, רדיו, עיתונות - הלכתי כדי לעבור חוויה. זו הייתה הרפתקה מדהימה, יצאתי מהחיים הרגילים שלי ועשיתי משהו שבחיים לא עשיתי. מבחינתי זו מתנה. אי אפשר להגיד לזה 'לא'".

מה למדת על עצמך באי?

"שאני לא כל כך חברותי. במיוחד כשאני בתוך סיר לחץ ובמיוחד כשכולם מסביב הם טיפוסים קיצוניים ובולטים. קשה לי עם זה. כולם על 200 קמ"ש ומתחילים להעצים את עצמם. זה טוב בשבילם אבל לי קשה עם זה".

לפני כמה שנים תיעדת את עצמך ב"מחוברים". ממה יותר נהנית - "הישרדות" או "מחוברים"?

"זה אחר לגמרי. במחוברים אני מספר את הסיפור שלי כמו שאני רואה אותו ומתווך אותו החוצה. פה מספרים סיפור שיכול להיות קשור בי ועושה את זה מישהו אחר שמספר את הסיפור. אלו שתי חוויות אחרות לגמרי. מה שדומה זה ששתיהן בטלוויזיה. ב'מחוברים' עשיתי משהו נורא אישי וחושפני. זה היה סוג של טיפול בווידאו בשבילי. עברתי תהליך. כאן רציתי לצאת גבר. אולי זה תיקון ל'מחוברים' אפילו".

לא אסלח לעצמי אם לא אשאל אותך מה הסיכוי לאיחוד עם שי גולדשטיין.

"בין 0 ל-0.05 אחוז".

אין סיכוי? למה?

"זה כבר לשיחה אחרת".

  • עוד באותו נושא:
  • דרור רפאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully