וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי יצפאן אושפז בבית חולים בחשד לאירוע מוחי קל

21.3.2019 / 14:22

השחקן והקומיקאי אלי יצפאן אושפז אמש בבית חולים איכילוב, בחשד לאירוע מוחי קל. אשתו גלית ואחותו ליליאן אישרו את הפרטים לוואלה! תרבות, ואמרו: "הכל בסדר, הוא יישאר בהשגחה בבית חולים"

אלי יצפאן. רפי דלויה
רק בריאות. אלי יצפאן/רפי דלויה

השחקן והקומיקאי אלי יצפאן אושפז אמש בבית חולים איכילוב בחשד לאירוע מוחי קל. אשתו גלית ואחותו ליליאן אישרו את הפרטים לוואלה! תרבות. "הוא עבר אירוע מוחי קל, אבל הכל בסדר, ברוך השם יותר טוב", אמרה אחותו. ואשתו הוסיפה: "אלי בסדר, הוא יהיה בהשגחה בבית חולים".

יצפאן נולד לפני 53 שנה, כבן חמישי במשפחה בת שמונה ילדים. הוא גדל בתל אביב ובהמשך למד בבית הספר החקלאי כדורי. הוא שירת בלהקת המפח"ש, לצד אורנה דץ, וגם פיקד על הלהקה. הופעתו הראשונה בטלוויזיה היתה בסדרת לילדים "הצצקנים" בשנת 1989 בערוץ 1.

בהמשך בלט כשחקן בתוכנית הבידור "מוצ"ש" בערוץ הראשון בהנחיית אבי אתגר. באמצע שנות התשעים הצטרף לתוכנית המצלמה הנסתרת "פספוסים" בהנחיית יגאל שילון, ששודרה בערוץ 2. הוא הנחה תוכניות בידור בטלוויזיה, ובהן "הערב עם אלי יצפאן" בטלעד במחצית השנייה של שנות התשעים, ובמחצית השנייה של שנות האלפיים הנחה את תוכנית האירוח היומית "יצפאן" בערוץ 3 ב-HOT, שבה בלט בחיקויים רבים. בשנת 2007 הנחה את תוכנית האירוח "שלום אנד גוד איבנינג" בערוץ 2 שנכשלה.

יצפאן שיחק גם בקולנוע, בין השאר בסרטים "נישואים פיקטיביים", "אחד משלנו", "עונת הדובדבנים", "מקס ומוריס" ו"פעם הייתי", שיחק במופעי בידור ובהם מופע משותף עם מאיר סוויסה בשם "סוויסה ויצפאן תחילה", בפסטיגל ובמחזמר לילדים "אלדין", ובהצגות תיאטרון ובהן "אדם" ו"הזוג המוזר" בהבימה.

  • עוד באותו נושא:
  • אלי יצפאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully