וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר המתים הגדול: אילו דמויות של "משחקי הכס" לא ישרדו את העונה האחרונה?

24.3.2019 / 0:00

עוד שלושה שבועות תגיע העונה האחרונה של "משחקי הכס", סדרה שידועה במניין המתים העצום שלה לאורך השנים, בכללם דמויות ראשיות ומשמעותיות שנפחו מזמן את נשמתן. עם המלחמה מול המתים שבפתח, וההבטחות לסצנות הקרב הגדולות ביותר בתולדות המדיום, מי מהנותרים ישרדו?

טריילר העונה השמינית של "משחקי הכס"/HBO

רק שלושה שבועות ויום נותרו עד שתגיע העונה השמינית והאחרונה של "משחקי הכס", ואיתה ללא ספק מוות של כמה מהדמויות המשמעותיות של הסדרה, כאלה שלמדנו להכיר ולאהוב לאורך השנים. אין בכלל שאלה שזה יקרה - המלחמה מול המתים, בראשותו של מלך הלילה ודרקון הקרח שהוא רוכב עליו, עומדת לספק לנו את אחד הקרבות האפיים ביותר שידע המסך הקטן, כזה שעל פי הדיווחים ישאיר אבק לקרב הממזרים מהעונה השישית.

מה שמסקרן הוא מי מהדמויות ימות ומי ישרוד את העונה הזו. הרי הסדרה הרגילה אותנו לא לסמוך יותר מדי על שרידותן של הדמויות הזכות וטובות הלב, כאלה שנוהגות על פי קודים של כבוד ומסורת, כלומר בני משפחת סטארק. ואף על פי כן, בשנים האחרונות של "משחקי הכס" הגלגל התהפך - הסטארקים זוכים לעדנה מסוימת, פחות דמויות אהובות וגיבורות מתות (כלומר, ששה מתוך השבעה שיצאו למשימת ההתאבדות מעבר לחומה בעונה הקודמת חזרו בחיים).

אבל ב"משחקי הכס" כמו ב"משחקי הכס", בוודאי בעונה האחרונה, אף אחד לא מוגן, אפילו לא זו שיש לה דרקונים. אז מי מהן לדעתכם לא ישרוד את הקרב האחרון? הצביעו למטה לדמויות שלדעתכם ימותו במהלך העונה השמינית, וכן הצביעו בחצים למטה לטובת אלה שאתם סבורים כי יעברו את כל זה בשלום, או לפחות בחיים.

הרשימה הזו משאירה בחוץ דמויות שנותרו בחיים אבל כבר אינן חלק מהסדרה, כמו אדמור טאלי (אחיה של קאטלין, החתן בחתונה האדומה, בגילומו של טוביאס מנזיס) ודאריו נהאריס (מיכאל הויזמן), וכמו כן הושמטו החיות למיניהן, דרקונים כזאבי בלהות.

  • עוד באותו נושא:
  • משחקי הכס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully