וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנוך לוין, "איש מת מהלך" ופינה באוש: מה צפוי בעונה של האופרה הישראלית?

26.3.2019 / 13:01

האופרה הישראלית חשפה היום את עונת 2019-2020, הכוללת הפקות אופרה, מופעי מחול, סדרות מוזיקה ומופעים לילדים. בין האופרות: האופרה האמריקנית "איש מת מהלך" בבימויו של תומר זבולון, "מנון" של המלחין מסנה ו"פליאצ'י" בבימוי ענבל פינטו ביחד עם "שיץ" של חנוך לוין

האופרה הישראלית חשפה היום (שלישי) את עונת 2019-2020, הכוללת הפקות אופרה, מופעי מחול, סדרות מוזיקה ומופעים לילדים. העונה תכלול שבע אופרות, ביניהם האופרה האמריקנית "איש מת מהלך" בבימויו של תומר זבולון; "הספר מסיביליה"; "מנון" של המלחין הצרפתי מסנה; "אידומנאו" של מוצרט שתעלה בשיתוף פעולה עם בית האופרה של וינה; פליאצ'י/שיץ - שתי אופרות בערב אחד: ענבל פינטו תביים את "פליאצ'י" של ליאונקבאלו ואליה תצטרף "שיץ" אופרת המקור על פי מחזהו של חנוך לוין שהלחין יוני רכטר בבימוי עידו ריקלין.

עונת המחול תעלה עם שבע להקות מחול מהמובילות בעולם: להקת פינה באוש (עם העבודה "ציפורנים"), חופש שכטר (שתבצע את היצירה החדשה "גראנד פינאלה"), אטרבאלטו, סנקאי ג'וקו, בלט דורטמונד, בלט באזל ולהקת הבלט הסינית יאנג לי פינג. בנוסף תעלינה שבע סדרות מוזיקה שייצרו מפגשים בין עולמות מוזיקליים שונים עם: שלומי שבן, תום כהן, זהר שרון, רועי אופנהיים, דן אטינגר ועוד.

במקביל יעלו כמה הפקות לילדים, ביניהן: חליל הקסם, אליסה בארץ הפלאות, צלילי קסם (עם ניצה שאול).

שיץ אופרה האופרה. יוסי צבקר,
שיץ/יוסי צבקר
פינה באוש אופרה האופרה. אלכס גולאייב,
פינה באוש/אלכס גולאייב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully