וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבעת המופלאים: אביב גפן, ברי סחרוף, אביתר בנאי ושלומי שבן שרים את "יומן מסע"

27.3.2019 / 0:00

אביב גפן, שיארח ב"נשף רוק 8" את סולן סוויד, יארח גם את צמרת המוזיקה הישראלי, ובין השאר יקיים על הבמה "סופר-גרופ" מיוחד עם אביתר בנאי, שלומי שבן וברי סחרוף, ויחד ישירו כמה שירים. קפצנו לחדר החזרות ותפסנו ביצוע מרגש ובלעדי ל"יומן מסע" הקלאסי. אל תעזו לפספס

צילום: אבי כהן, עריכה: אביב אירגז

כמדי שנה, גם השנה יקיים המוזיקאי אביב גפן נשף רוק חגיגי, כשהשנה האורח המרכזי יהיה סולן להקת סוויד, ברט אנדרסון. בנוסף יתארחו כמה מהשמות הגדולים של המוזיקה הישראלית במה שהפך כבר למופע שהוא מסורת אצל אביב גפן. גורמים בהפקה מדווחים על קצב גבוה מהרגיל במכירת הכרטיסים למופע. בין האורחים החגיגיים שיגיעו השנה: ברי סחרוף, אביתר בנאי, שלומי שבן, אמיר דדון, היהודים (אורית שחף ותום פטרובר) וכן סטיבן ווילסון, שותפו של גפן להרכב "בלאקפילד", שזו לו הפעם הראשונה שהוא מתארח בנשף רוק.

בחלק מהמופע יהיה הקהל עד למעין "סופר-גרופ" שיורכב מגפן, אביתר בנאי, שלומי שבן וברי סחרוף שינגנו יחדיו כמה שירים. בדומה לשנה שעברה, גם השנה יתקיים המופע בלייב פארק ראשון לציון ב-25 במאי. קפצנו לחדר החזרות ותפסנו את גפן, שבן, סחרוף ובנאי בביצוע בלעדי מרגש במיוחד לקלאסיקה "יומן מסע".

"נשף הרוק" שיזם אביב גפן לפני שמונה שנים הוא המופע השנתי הגדול והחגיגי של המוזיקאי, והוא נחשב לאחת ההפקות המושקעות בישראל. בשנה שעברה הוא חגג 70 למוזיקה הישראלית כשאירח את מיטב המוזיקאים בישראל, ביניהם דני סנדרסון וגידי גוב, חברי להקת תיסלם יזהר אשדות ודני בסן, חברי "נוער שוליים" דודי לוי ומיקיאגי, זהבה בן, ארקדי דוכין ומיכה שטרית מ"החברים של נטאשה", ברי סחרוף ואורית שחף מ"היהודים", אדם ועוד ועוד. לפני שנתיים אירח את המוזיקאי הבריטי ג'ייק באג ואת הזמר האיראני שאהין נג'אפי. בשנה שלפני כן אירח גפן את המוזיקאי האמריקאי מייק גרסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully