וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עשו לו משפט שדה": השחקן ג'אסי סמולט זוכה מאשמת פברוק התקיפה של עצמו

26.3.2019 / 18:05

רשויות החוק החליטו לבטל את כל האישומים נגד כוכב הסדרה "אימפריה", שהואשם כי פיברק פשע שנאה נגד עצמו. "נעשה לנו עוול נוראי, אבל האמת יצאה לאור", הצהירה משפחתו

סמולט. AP
ג'אסי סמולט עושה סלפי עם מעריצה לאחר הזיכוי/AP

טוויסט נוסף ודרמטי במיוחד בסאגת הלינץ' בשחקן ג'אסי סמולט. כזכור, ארצות הברית סערה בשלהי ינואר האחרון, לאחר שכוכב הסדרה "אימפריה" התלונן כי שני גברים תקפו אותו בשיקגו, שפכו עליו חומר כימי, קשרו חבל סביב צווארו' קראו כלפיו קריאות הומופוביות וגזעניות' ואף ציטטו את הסלוגן "הפכו את אמריקה לגדולה שוב" של דונלד טראמפ.

לאחר מכן, בפברואר האחרון, אמריקה סערה עוד יותר כשהשחקן הסגיר את עצמו למשטרה לאחר שהואשם בדיווח כוזב. לטענת המשטרה בזמנו, הוא בדה את התקיפה כיוון שלא היה מרוצה משכרו בסדרה, ולשם כך שילם אלפי דולרים לגברים שיפברקו את התקרית האלימה.

היום, אמריקה רועשת שוב. משרד התובע המקומי הודיע על ביטול כל האישומים נגד השחקן ועל מחיקתם מן התיק נגדו. לא ברור אם זה קרה בשל ראיות חדשות, או לאור בחינה מחודשת של הראיות הקיימות.

"אני מודה לכל מי שהתפלל למעני", הצהיר סמולט במסיבת עיתונאים לאחר שקיבל את הבשורה המשמחת. "זו היתה אחת התקופות הקשות בחיי. לאורך כל הדרך תמיד אמרתי את האמת, ועכשיו אני רוצה להמשיך הלאה. עם זאת, תמיד אלחם למען צדק ושיוויון".

כבר באמצע החודש, הצהיר השחקן בבית המשפט כי הוא חף מפשע. היום, מסרו עורכי דינו - "ג'אסי הותקף בידי שני גברים לא מזוהים. הוא קורבן שעבר משפט שדה. הסיפור הזה הוא הוכחה שכל קורבן ראוי ליחס הגון ומכבד, ולא שיכריעו את דינו מחוץ לאולם בית המשפט. כעת ג'אסי מצפה לשוב לחייו הקודמים". משפחתו הוסיפה: "בננו ואחינו הוא אדם חף מפשע ונשמה שלעולם לא היתה מסוגלת לבצע את הפשעים בהם הואשמה. בשבועות האחרונים חווינו עוול שובר לב. רבים מיהרו לחרוץ את הדין לפני ששמעו את האמת, ואנחנו שמחים שהיא יצאה לאור, ומחכים לכך שהפושעים האמיתיים יובאו לדין. תודה לאלוהים שעמד בצידנו לאורך כל הדרך". משטרת שיקגו, שהיתה אחראית לכל החרפה הזו, טרם מסרה תגובה רשמית.

ג'אסי סמולט. AP
סמולט בבית המשפט/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully