וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשורה טובה ליוצרי ויוצרות סדרות טלוויזיה ישראליות

27.3.2019 / 18:29

שיתוף פעולה ראשון מסוגו בין קרן גשר הישראלית לאחד הגופים החשובים בתרבות הצרפתית יאפשר פיתוח של פרויקטים טלוויזיונים משותפים בין שתי המדינות

זיו נווה.
זיו נווה, מנכ"לית קרן גשר

בשורות מפסטיבל Series Mania המתקיים בימים אלה בליל שבצרפת. מעבר לכך שהאירוע הציג בהקרנת בכורה עולמית את "רק היום", הסדרה החדשה של יס שזכתה בו לשבחים, מתפרסם בו היום גם על שיתוף פעולה חדש בין התעשיות הצרפתיות והישראליות.

מדובר במיזם "הרזידנסי ישראלי צרפת", שיתוף פעולה בין קרן גשר לקולנוע רב-תרבותי ובין ה-CNC, הקרן הפדרלית לקולנוע ולטלוויזיה בצרפת, שהיא בעצם הגוף המרכזי במדינה בכל הקשור לעשייה בתחום.

המיזם יקדם יצירה של סדרות דרמה בהפקה משותפת של שתי המדינות. בהמשך לכך, באפריל הקרוב ייצא קול קורא לתסריטאיות/ים בישראל ובצרפת שיוכלו להגיש הצעות לסדרות דרמה עם אפיל בינלאומי באורך של 25 עד שישים דקות לפרק. מתוך אלה, ייבחרו בין חמש לעשר הצעות שייקחו חלק בחממה במשך שנה שלמה, בה יפתחו את הפרויקט.

"אם יש הזדמנות להרחיב את הגבולות עוד יותר לטובות יוצרות ויוצרים, ולקדם עוד יצירה עם ערך חברתי למסך, אנחנו שם", מסרה מנכ"לית קרן גשר לקולנוע רב-תרבותי, זיו נווה, הרוח החיה מאחורי שיתוף הפעולה המסקרן.

  • עוד באותו נושא:
  • קרן גשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully