וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפתלי בנט נגד ארץ נהדרת: "מייצגים אג'נדה של איימן עודה"

29.3.2019 / 20:37

יו"ר הימין החדש, השר נפתלי בנט, זעם על החיקוי שלו ב"ארץ נהדרת" והצגתו שם כמשוגע השש אלי קרב: "תיארו אותי כמג'נון כי אני רוצה לנצח את הטרור בעזה מול האויב רודף השלום. החמאס לא היה עושה את זה טוב יותר". נלי תגר כתבה: "אין לך אומץ מול חמאס ומול ביבי"

נפתלי בנט ארץ נהדרת. צילום מסך
כועס. דמותו של נפתלי בנט ב'ארץ נהדרת'/צילום מסך

יו"ר הימין החדש, שר החינוך נפתלי בנט, הגיב בזעם למערכון עליו בתכנית הסאטירה "ארץ נהדרת" שבו הוא מוצג, לטענתו, כמשוגע השש אלי קרב. "תקפצו לי", כתב. "משוגע הוא מי שאובססיבי נגד העם שלו". לדבריו, ארץ נהדרת היא תכנית שמאלנית שמייצגת את "האג'נדות של איימן עודה". הפוסט של בנט בפייסבוק הוביל לתגובות רבות, ביניהן של המגיש גיא פינס שכתב בטוויטר: "רק אומר שאותי - הקיום של ארץ נהדרת בחיינו מחזק, הכי ההיפך ממחליש. כולל את זיקתי לארץ הנהדרת שלנו. יותר מהרבה קלישאות על מורל".

בנט כתב בפייסבוק: "ארץ נהדרת, תקפצו לי. כשצריך להחליש את רוח העם, להכניס בו רוח תבוסה וייאוש, אין מה לדאוג - ארץ נהדרת תמיד יהיו שם. הפעם תיארו אותי כמג'נון כי אני רוצה לנצח את הטרור בעזה. היהודי השש אלי קרב, מול האויב רודף השלום. החמאס לא היה עושה את זה טוב יותר (...) וזה לא הכל, ואני גם אמטיר עליהם קציצות "כשרות". ברור. כי הרי אם אתה חובש כיפה (גאה!) אז מה זה משנה אם היית בסיירת מטכ"ל, במגלן, הובלת את הקבינט למבצע המנהרות ולהצלת חיי אדם. אתה משיחי והזוי ולא מבין בביטחון. הרי יש לך כיפה.

"ארץ נהדרת עושים הכל כדי להחליש את ישראל מנטלית. להזריק בנו רפיון וחולשה. הם לקחו על עצמם לקדם אג'נדות של איימן עודה בפריים טיים ובכסות מגניבה. הם אף פעם לא יעבירו ביקורת על האויב, על איך יכול להיות לא מחסלים את חמאס למרות שהוא ארגון טרוריסטי נפשע. משמאלם יש רק קיר, וגם אותו הם יעקפו משמאל. אז מולי שגב וחברי ארץ: 65 אחוז מהעם מבינים שחייבים תגובה יותר חריפה בעזה ולחסל את הטרור. להרוג מחבלים ולא להפגיז נדל"ן. הרבה יותר מהרייטינג שלכם, אגב. משוגע הוא מי שאובססיבי נגד העם שלו".

הפוסט של בנט גרר כאמור תגובות רבות, ביניהן של השחקנית נלי תגר שכתבה לו: "בנט, עם כל האהבה כלפיך, מתי תבינו שבית משפט איננו אחראי לטרור ולפיגועים גם ארץ נהדרת לא אחראית ל"חוסר ההרתעה". עשר שנים בשלטון, אף אחד לא מנע מכם לחסל את החמאס. לא בית משפט ולא ארץ נהדרת.
אין לכם פתרון וזו האמת. סאטירה היא סאטירה שעושה עוד חסד עם המפלגה שלכם. אתה מתנהג כאילו לא הייתם באופוזיציה עד עכשיו. מול נתניהו אין לך אומץ, קל וחומר מול החמאס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully