וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבוד ישראלי ענק: הסדרה "רק להיום" זכתה בפרס מיוחד בפסטיבל "סירייס מאניה"

31.3.2019 / 0:09

"רק להיום", סדרת הדרמה החדשה של yes שכתב וביים ניר ברגמן, זכתה בפרס מיוחד של חבר השופטים בפסטיבל "סירייס מאניה" - הפסטיבל החשוב והיוקרתי ביותר בעולם לסדרות טלוויזיה, אשר מתקיים בצרפת. הסדרה גברה על סדרה של נטפליקס בכיכובה של אומה תורמן

ניר ברגמן ג'וליאנה מרגוליס רק להיום YES. דנה שטרן,
ניר ברגמן עם שופטת הפסטיבל השחקנית ג'וליאנה מרגוליס/דנה שטרן

כבוד ישראלי ענק: "רק להיום", סדרת הדרמה החדשה של yes, זכתה הלילה (שבת) בפרס מיוחד של חבר השופטים בפסטיבל "סירייס מאניה"- הפסטיבל החשוב והיוקרתי ביותר בעולם לסדרות טלוויזיה, אשר מתקיים השנה בעיר ליל שבצרפת. זהו הפרס השני בחשיבותו בפסטיבל, כאשר את הפרס הגדול קטפה הסדרה הבריטית "The Virtues". בשנה שעברה זכתה בפרס הסדרה הטובה ביותר הדרמה הקומית "על הספקטרום" ושנה קודם לכן זכתה הסדרה "כבודו". הסדרה, בהפקת אנדמול שיין ישראל, גברה על סדרות מכל העולם, ביניהם Chambers, הסדרה החדשה של נטפליקס בכיכובה של אומה תורמן.

חבר השופטים כלל את כוכבת "האישה הטובה" ג'וליאנה מרגוליס ובראשו עמדה התסריטאית, הבמאית והמפיקה מרטי נוקסון, שחתומה בין היתר על סדרות מצליחות ומדוברות דוגמת "באפי קוטלת הערפדים" "חפצים חדים" ועוד. את "רק להיום" מייצגת yes Studios , זרוע ההפצה והמכירה של yes בחו"ל.

"רק להיום" היא סדרת דרמה שתעלה בקרוב ב-yes, אותה כתב וביים במאי הקולנוע ניר ברגמן. שותפו ליצירה הוא הבמאי רם נהרי. הסדרה, בכיכובם של הנרי דוד ("מרחק נגיעה") וטל ליפשיץ ("עד החתונה"), מביאה את סיפורם של אסירים הנמצאים בהוסטל שיקומי, כשמדי יום מרחפת מעליהם השאלה האם יחזרו להשתלב בחיים או ישובו לכלא.

רק להיום ניר ברגמן. ורד אדיר,
מרגש. "רק להיום"/ורד אדיר
  • עוד באותו נושא:
  • ניר ברגמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully