וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלעד כהנא, עידן עמדי ומחווה לג'ון לנון: כל מה שצפוי השנה בפסטיבל ישראל

1.4.2019 / 13:00

הפקת מקור בהובלת גלעד כהנא שבה יתארחו כמה מההרכבים והאמנים הבולטים בישראל; להקת המחול השבדית קולברג; קבוצת תיאטרון מפולין שתעלה מופע בהשראת "המלך ליר"; ומופע מחווה מיוחד למקורות ההשראה של תזמורת המהפכה. כל מה שצפוי לקרות בפסטיבל ישראל השנה

פסטיבל ישראל יתקיים זו השנה ה-58 בתיאטרון ירושלים וברחבי העיר. הפסטיבל, שייערך בין 30 במאי ועד 15 ביוני, יציג תכנית אמנותית מגוונת עם הפקות בתחומי המחול, המוזיקה, התיאטרון, הפרפורמנס, הווידאו-ארט, המיצג והמיצב מרחבי העולם, לצד הפקות מקור ישראליות שנוצרו לפסטיבל של יוצרים עצמאיים ושל להקות מובילות. מחירי הכרטיסים לכל מופעי הפסטיבל - 60-180 שקל.

הפסטיבל יפתח בהפקת מקור מוזיקלית שתתקיים ב-30 במאי ברחבת תיאטרון ירושלים ועל במת תיאטרון שרובר. המוזיקאי וסולן להקת "הג'ירפות", גלעד כהנא, יוביל התרחשות בה יופיעו ויארחו זה את זה הרכבים ואמנים שונים: עטר מיינר, דור 3, רסטה חי, אלמוג דרור, עדן דרסו, פלד ובמשך שעתיים יתקיימו מפגשים נדירים קצביים. המופע ימשיך אל תוך הלילה לאירוע אפטר שיתקיים על במת האולם הגדול ביותר בתיאטרון, עליה יפתחו האמנים מעבדה חיה שתכניס את הקהל אל בטן העשייה המוזיקלית שלהם.

דה פור גלעד כהנא. דייב שחר
יוזמה מסקרנת. גלעד כהנא/דייב שחר

מהזירה הבינלאומית יגיעו לפסטיבל: להקת המחול העכשווי קולברג משבדיה; קבוצת התיאטרון Song of the Goat Theatre מפולין עם המופע "שיריו של ליר" בהשראת "המלך ליר" של שייקספיר; מדרום אפריקה תגיע רובין אורלין הכוריאוגרפית הראשונה שפעלה בניגוד לחוקי האפרטהייד כששילבה יוצרים ושחקנים שחורים בעבודותיה; מברזיל יגיע הכוריאוגרף הוותיק מרסלו אוולין עם היצירה Suddenly Everywhere is Black with People בהשראת הספר "ההמון והכוח" ועוד ועוד.

במגדל דוד, תחת כיפת השמיים, יחגוג הפסטיבל יום הולדת 400 לרבי שלום שבזי במופע "דלתי מרום" בניהולם האמנותי של שי צברי וניצן זעירא. שיריו של גדול משוררי תימן היהודיים יבוצעו על ידי ברי סחרוף, אסתר רדא, לירון עמרם, מירי מסיקה, סגיב כהן, עידן עמדי, ציון גולן, שי צברי ועוד. תזמורת המהפכה תקיים קונצרט אודיו-ויזואלי שבו חוזרים חברי התזמורת למקורות ההשראה המוזיקליים שהשפיעו עליהם וחולמים אותם מחדש בתוך עיבודים חדשים לשיריהם של ג'ון לנון, לוצ'אנו פברוטי, אלה פיצג'רלד, אדית פיאף, אסטור פיאצולה, ג'ימי הנדריקס, גלן גולד ועוד. אנסמבל עיתים יעלה את "מתיא" בבימויו של הבמאי צבי סהר ועוד ועוד.

לתכנית המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully