וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיויד גארט ולארה פביאן יגיעו להופעות בישראל

2.4.2019 / 7:40

הכנר הגרמני והזמרת הבלגית יופיעו בישראל - בשני המקרים, זה יקרה במנורה מבטחים. מתי יתקיימו ההופעות וכמה יעלו הכרטיסים? כל הפרטים בפנים

דיויד גארט. פדרו בקרה,
דויד גארט/פדרו בקרה

לאחר שאתמול פורסם על בואם לישראל של פולו אנד פאן ושל Low Roar, הבוקר (שני) אנחנו מתבשרים על שתי הופעות בינלאומיות נוספות.

דיויד גארט, הכנר הגרמני המהולל שמשלב בהופעותיו מוזיקה קלאסית, להיט פום ובלדות רוק, יופיע בהיכל מנורה מבטחים ב-19 בספטמבר. הכנר יבוא עם להקתו במופע החדש שלהם, בו הוא מבצע בין השאר עיבודים מיוחדים לקלאסיקות של קווין, נירוונה, הביטלס ועד להודעה חדשה גם של מייקל ג'קסון. מחירי הכרטיסים: 200 שקל ומעלה, בהתאם למקום הישיבה. רכישה בטלפון 8780* או באתר הרשמי. אגב, בצעירותו השתתף גארט בכמה סדנאות במרכז למוסיקה קשת אילון שבגליל המערבי, כך שאין ספק כי לעולם התרבות הישראלי היה חלק בהצלחתו.

לאחר מכן תגיע לארה פביאן, אחת הזמרות הבלגיות המצליחות בכל הזמנים, שמכרה עשרות מיליוני עותקים מאלבומיה ברחבי העולם. גם היא תופיע בהיכל מנורה מבטחים, ובמקרה שלה זה יקרה ב-14.12 בשעה 21:00. בהופעה תבצע פביאן מלהיטיה הרומנטיים, למשל "ז'ה טם" (אני אוהבת אותך"). הזמרת עצמה נשואה ליהודי ויש לה קשר חם לישראל. מחירי הכרטיסים: מ-199 שקל ועד 684 שקל, בהתאם למקום הישיבה. רכישת כרטיסים בטלפון או באתר הרשמי. על הבאתה אמון המפיק יואב צמח.

לארה פביאן. סיניה מזרחי,
לארה פביאן/סיניה מזרחי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully