וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגת ניינטיז: להקת "סטון טמפל פיילוטס" תופיע הקיץ בישראל

3.4.2019 / 7:08

הלהקה שצמחה בניינטיז מגיעה לראשונה לישראל להופעה אחת בלבד במסגרת סיבוב הופעות חדש ברחבי אירופה. ההופעה תתקיים ב-3 ביולי בביתן 2 ב"אקספו" (גני התערוכה) בתל אביב. גם המוזיקאי הברזילאי מילטון נסימנטו יופיע ביוני בהיכל התרבות. לכל הפרטים

Stone Temple Pilots סטון טמפל פיילוטס. יח"צ,
בחזרה לניינטיז. סטון טמפל פיילוטס/יח"צ

להקת סטון טמפל פיילוטס, להקת רוק מוערכת שצמחה בניינטיז, מגיעה לראשונה לישראל להופעה אחת בלבד במסגרת סיבוב הופעות חדש באירופה. ההופעה תתקיים ב-3 ביולי בביתן 2 ב"אקספו" (גני התערוכה) בתל אביב. אלף הכרטיסים הראשונים יעלו 289 שקלים ולאחר מכן המחיר יעלה ל-319 שקל. לרכישה.

אלבום הבכורה של הלהקה זכה להצלחה מסחרית ובעקבותיו היא הפכה לאחת הלהקות המצליחות ביותר בשנות ה-90, כאשר מכרו יותר מ-18 מיליון אלבומים בארה"ב ו-40 מיליון ברחבי העולם. בשנת 2002 התפרקה הלהקה וחבריה עסקו בפרויקטים עצמאיים. ב-2008 התאחדו לסיבוב הופעות מחודש והוציאו את אלבום הנושא את שמם. זה היה גם האלבום האחרון שנעשה עם הסולן סקוט וילנד שהלך לעולמו ב-2015 לאחר מאבק בסמים. את וילנד החליף הסולן הנוכחי ג'ף גאט שאיתו הוציאו את אלבומם האחרון ב-2018.

מילטון נסימנטו. JOAO CUATO,
יגיע ביוני. מילטון נסימנטו/JOAO CUATO

הופעה נוספת שצפויה להגיע הקיץ לישראל היא הופעתו של מילטון נסימנטו, אחד מענקי המוזיקה הברזילאית, שמגיע להופעה אחת בלבד בהיכל התרבות. נסימנטו נחשב לאחד המוזיקאים האהובים בברזיל ובמוזיקה הלטינית בכלל. הוא שר, הקליט והופיע עם אמנים כמו קווינסי ג'ונס, דוראן דוראן, מרסדס סוסה, פיטר גבריאל, וויין שורטר וביורק. ההופעה תתקיים ב-30 ביוני בהיכל התרבות תל אביב. מחיר כרטיס ינוע מ-195 ועד 395 שקל. את ההופעה מביאים לארץ רן זרז'בסקי ודניאל רינג מ"אוקטופולס הפקות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully