וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסי מפעל חיים של אקו"ם לסופר ישעיהו קורן והמלחין אמנון וולמן

3.4.2019 / 9:54

מלבד וולמן וקורן, יקבלו את הפרס גם סופרים ומלחינים נוספים על יצירותיהם, ביניהם הסופרת ענת זכריה, הסופרת אביבה ברושי, המלחין יוסף ברדנשווילי והמלחינה טליה עמר. טקס הענקת הפרסים יתקיים ב-16 באפריל

הסופר ישעיהו קורן הוא הזוכה בפרס אקו"ם על מפעל חיים לשנת 2019. קורן, שיקבל את הפרס בטקס חגיגי שייערך ב-16 באפריל בבית היוצר של אקו"ם שבהאנגר 22 בנמל תל אביב, יזכה ב-35 אלף שקלים. בנוסף אליו הודיעה אקו"ם על זוכים נוספים בפרסים בתחומי המוזיקה הקונצרטית, הספרות והשירה: המלחין אמנון וולמן זכה בפרס על מפעל חיים בתחום המוזיקה הקונצרטית ואף הוא יזכה ב-35 אלף שקלים.

זוכים נוספים בפרס אקו"ם: ענת זכריה תקבל פרס לעידוד פרסום יצירה על יצירתה "עד עצם היום הזה"; אביבה ברושי תזכה בפרס ליצירה המוגשת בעילום שם בתחום הסיפורת ליצירתה "שמוליק ידי זהב"; צבי עצמון יזכה בפרס ליצירה המוגשת בעילום שם בתחום השירה ליצירתו "ישירים"; ליאור שטרנברג יזכה בפרס לעידוד פרסום יצירה לספרות ילדים ונוער על יצירתו "עד קצה הארץ"; המלחין יוסף ברדנשווילי יזכה בפרס להישג השנה על יצירתו "הכול הוא מראה"; המלחינה טליה עמר תזכה בפרס על יצירתה "TRIANGULATION"; והמלחין אליאב קול יזכה בפרס על יצירתו "כרונופוביה". כל אחד מהזוכים הללו יזכה ב-15 אלף שקלים.

טקס פרסי אקו"ם הוא האירוע השנתי המרכזי של אקו"ם המתקיים זו השנה ה-61 ונחלק לשני ערבים: הראשון מוקדש ליוצרים בתחומי המוזיקה הקונצרטית, הספרות והשירה והשני בתחום המוזיקה הפופולרית. בחירת הזוכים נעשית על ידי חבר שופטים מקצועי המורכב מיוצרים בולטים, מבקרי תרבות ואנשי תעשייה.

אמנון וולמן פרס אקו"ם. איל לוינסון,
מפעל חיים. אמנון וולמן/איל לוינסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully