וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ש"ס נגד חיקוי הרב עובדיה יוסף ב"ארץ נהדרת": "מופע הלעגה מביש"

3.4.2019 / 23:13

"'ארץ נהדרת' ראויה לכל גינוי על מופע ההלעגה המביש הערב בדמותו של מרן הקדוש רבי עובדיה יוסף זצ"ל, אשר כמיליון איש צעדו אחר מיטתו וראו בו מנהיג יהודי נערץ ומודל לחיקוי", נמסר הערב מתנועת ש"ס בשל מערכון שהציג בו את דמותו של המנהיג הרוחני, אך גם את מנחם בגין

הרב עובדיה יוסף עם אחד מגביעיו באירוע ברית מילה. צילום: יעקב כהן, מערכת וואלה! NEWS
זכה לדמות ב"ארץ נהדרת". הרב עובדיה יוסף ז"ל/מערכת וואלה! NEWS, צילום: יעקב כהן

בעקבות מערכון הערב (רביעי) של "ארץ נהדרת", במסגרתו עקצה תוכנית הסאטירה של קשת 12 את שר הפנים אריה דרעי (בגילומו של מריאנו אידלמן) על כך שהוא משתמש בזכרו של המנהיג הרוחני המנוח של תנועת ש"ס, הרב עובדיה יוסף (בגילומו של שחר חסון), על מנת לקושש מנדטים.

"'ארץ נהדרת' ראויה לכל גינוי על מופע ההלעגה המביש הערב בדמותו של מרן הקדוש רבי עובדיה יוסף זצ"ל, אשר כמיליון איש צעדו אחר מיטתו וראו בו מנהיג יהודי נערץ ומודל לחיקוי", נמסר מתנועת ש"ס אחרי שידור התוכנית. "הגיע הזמן שגם עורכי תוכניות הבידור יבינו שיש ציבור החי מחוץ לגבולות רחוב רוטשילד, ציבור המחובר למסורת ולרבנים, ויש דברים שעליהם לא צוחקים. ל'אנשי רוח' חילוניים הם לא היו מעזים לנהוג כך. תתביישו לכם!"

יצויין כי הטענה שאנשי רוח חילונים זוכים להנחות הופרכה כבר במערכון: גם דמותו של ראש הממשלה לשעבר מנחם בגין (בגילומו של יובל סמו) הופיעה במערכון כהולוגרמה כדי להעביר את אותה נקודה, ולא בפעם הראשונה בתולדות "ארץ נהדרת". בעבר גם השתמשה התוכנית בדמויותיהם של דוד בן גוריון, גולדה מאיר, טומי לפיד, אפרים קישון ואישים מתים נוספים.

הטרוניה של ש"ס מצטרפת לזו של יו"ר הימין החדש, שר החינוך נפתלי בנט, שביום שישי האחרון תקף את תוכנית הסאטירה בשל מערכון עליו שבו הוצג, לטענתו, כמשוגע השש אלי קרב. "תקפצו לי", כתב. "משוגע הוא מי שאובססיבי נגד העם שלו". לדבריו, ארץ נהדרת היא תכנית שמאלנית שמייצגת את "האג'נדות של איימן עודה". הפוסט של בנט בפייסבוק הוביל לתגובות רבות, ביניהן של המגיש גיא פינס שכתב בטוויטר: "רק אומר שאותי - הקיום של ארץ נהדרת בחיינו מחזק, הכי ההיפך ממחליש. כולל את זיקתי לארץ הנהדרת שלנו. יותר מהרבה קלישאות על מורל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully