וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שארדואן יראה את הלב הישראלי": צפו במעריצות במופע "הכלה מאיסטנבול"

8.4.2019 / 8:48

קפצנו לאלפי המעריצות שהגיעו למופע של פארוק מ"הכלה מאיסטנבול" כדי לשמוע מהן על ההתמכרות שלהן לסדרה ("רואות בלי לישון"), על סוד קסמו של פארוק ("הגבר המושלם") ועל היחסים בין ישראל לטורקיה ("ארדואן צריך לראות מה קורה פה. אולי יהיה שלום בין המדינות כעת"). צפו

צילום: דייב שחר, עריכה: אביב אירגז

כוכבי הכלה מאיסטנבול, פארוק וסורייה, הגיעו לשני מופעים בישראל שהתקיימו שלשום ואתמול בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב, ואנחנו קפצנו מחוץ להיכל כדי לפגוש את אלפי המעריצות השרופות שנהרו בהמוניהן למופעים. חלקן הגיעו מראשון לציון, חלקן מבאר שבע, והיו כאלה שהגיעו מאילת הרחוקה כדי לצפות מקרוב בכוכב האהוב עליהן מהסדרה שמטריפה בימים אלו את מדינת ישראל. מעט מאד גברים הגיעו למופעים, אך אלו שהגיעו הודו בחיוך בפני וואלה! תרבות: "הגענו כי הכריחו אותנו להגיע".

"אני לא מפסיקה לראות את זה. אני רואה את הפרקים מהבוקר עד הערב", סיפרה לנו אחת המעריצות. מעריצה נוספת הסכימה והוסיפה: "זו פעם ראשונה שאני מתמכרת ככה לסדרת טלוויזיה. אני יכולה לשבת שבתות שלמות ולצפות במאה פרקים, בלי לישון". מעריצה שלישית חשפה בפנינו שצלצלה לעבודה והודיעה כי היא חולה, והכול במטרה להשלים את הפרקים שפספסה של 'הכלה מאיסטנבול'. כל הנשים שעמן שוחחנו הודו: "פארוק הוא הגבר המושלם, אין עליו בעולם. אנחנו מתות עליו, איזה חתיך".

ומה באשר ליחסים הרעועים בין ישראל לטורקיה?

"תראה את מה שקורה כאן לארדואן, שיראה מה זה הלב הישראלי", אמרה לנו אחת המעריצות. "הרי כל הבלגן בין שני העמים זה רק בגלל המנהיגים. הציבור בטורקיה לא אהב את זה שהוא הגיע לישראל, ובגלל זה מגיעה לו יותר אהבה על כך שהוא לא חשש והגיע בכל זאת". מעריצה נוספת סיכמה: "אנחנו מקווים שיהיה שלום בין שתי המדינות בעקבות הסדרה הזאת".

צפו למעלה בכתבת הווידאו המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully