וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הייתם מתים שזה יקרה לבוס שלכם: חמש סיבות לרוץ לקומדיה הגדולה של האביב

בשיתוף Tulip Entertainment, בשיתוף Tulip Entertainment

8.4.2019 / 19:49

כוכבת ותיקה, כוכבת נוכחית וכוכבת לעתיד נפגשות בסרט הכי מצחיק בקולנוע, אבל איך כל זה קשור לבחירות 2019? חמש סיבות לרוץ ל"בוסית בקטנה"

טוליפ מדיה

עבודת כפיים

ארבע שניות. זה כל מה שהטריילר היה צריך בשביל לגרום לנו להיות מעורבים רגשית, לקחת את הצד של אפריל וויליאמס ולהזמין כרטיסים. בצד השני, אגב, אפשר היה לקלוט את הבוסית שלה צורחת, ולפעמים זה מספיק. בוסים, אתם יודעים, אי אפשר איתם ואי אפשר להרוג אותם בלי למשוך יותר מדי תשומת לב, נכון?

וויליאמס (איסה ריי המושלמת) כלואה בג'וב שאמור להזניק אותה ממש אוטוטו לעולם של הגדולים, אבל אף אחד לא סיפר על זה לבוסית שלה (רג'ינה הול הלא פחות מושלמת). התוצאה: בערך כמו כל יום של כל אחד מאיתנו במשרד, אבל עם טוויסט מספק במיוחד. רק זה שווה את הכול.

בוסית בקטנה. טוליפ מדיה,
מתוך "בוסית בקטנה"/טוליפ מדיה

ג'ורדן הכפולה

אז הבוסית בסרט היא הול, וזה רק הגיוני בהתחשב בעובדה שהיא בוסית גם במציאות. קריירה ארוכה של תפקידים קטנים ומתישים סוף סוף משתלמת, ובשנים האחרונות אפשר לראות אותה מתוגמלת יותר ויותר ("Girls Trip" הקורע, למשל, וגם "Black Monday") - וזה מעולה.

ההפתעה הנעימה מגיעה מהצד השני של המטבע שלה - כלומר, מהנערה שהיא עצמה הייתה והיא גם עכשיו אבל לא כולם יודעים על זה. לא משנה, עזבו, זה מסובך אבל מסובך-מצחיק - מרשה מרטין בת ה-14, כוכבת בהתהוות וגם המפיקה-בפועל הצעירה בתולדות הוליווד. לפעמים רואים על המסך התחלות של בדיחות שיצחיקו אותנו גם עוד עשרים שנה. זה אחד המקרים הנדירים האלה.

עוד באותו נושא

מקום טוב באמצע: "לא בטוחה" היא הקול של איסה ריי, וזה מספיק

לכתבה המלאה
בוסית בקטנה. טוליפ מדיה,
מתוך "בוסית בקטנה"/טוליפ מדיה

הגרוב הוא אמיתי

"קחו את הכסף שלי. עכשיו. בלי שאלות"

"אני צריכה את הסרט הזה. אתמול"

"החמידות, הפאן. בדיוק מה שאנחנו צריכים עכשיו"


תראו, אנחנו לא הולכים להיכנס עכשיו עמוק מדי לסוגיות של זהות אתנית ורב-תרבותיות, וגם "בוסית בקטנה" לא, אבל האפקט שהוא עורר עוד לפני שהוא הגיע לקולנוע שווה דיבור. קומדיה שחורה על אמת, שלא מכוונת לשחורים, שלא עושה עניין מעצמה ושמבליטה על הדרך שלוש שחקניות מצחיקות ואינספור פאנצ'ים. זה מילולית העולם הנורמלי שכולנו שואפים לחיות בו. בלי צעקות, רק עם חיוכים. בקיצור, קחו את הכסף שלנו. עכשיו. בלי שאלות.

הכי בטוחה

איסה ריי מסיעה אותנו על רכבת ההרים של "לא בטוחה" כבר יותר משלוש שנים, ואם הכול יתקתק נכון, זה לא יעצור אף פעם. מה שכן, כל פעם שהיא מחליפה חיוכים בדמעות בסדרה המעולה הזו, אנחנו טיפה מצטערים ומקווים לפעם הבאה שבה תהיה לה הזדמנות להתפרע.

ובכן, "בוסית בקטנה" זאת ה-הזדמנות להתפרע שלה, והיא מחבקת אותה חזק. בלי כבדות, בלי מועקה, בלי מתח. רק צחוקים - והרבה. עד ש"לא בטוחה" תחזור לסבך אותנו, זו בדיוק האיסה ריי שאנחנו רוצים.

לא בטוחה, איסה ריי. HBO,
איסה ריי ב"לא בטוחה"/HBO

יום הבוחר

אין לנו דרך יפה להגיד את זה, אבל מערכת הבחירות של 2019 הותירה אותנו מותשים, מדוכאים וקצת רציניים מדי. שישים ימים מרוכזים של סרטונים בצבעים קודרים, עם מסרים מאיימים והרבה מאוד לכלוך וגועל, השאירו לנו טעם רע בפה ורצון עז למחוק הכול - או לפחות לשכוח לשעתיים את כל הרוע.


אתם מבינים לבד לאן אנחנו חותרים. אל תביאו לנו סרט אוסקרים כבד, גם לא דרמה עם מסר חברתי חשוב ואפילו לא סרט ישראלי, דובר עברית, ו"משלנו". אנחנו צריכים לנקות את הראש, להיכנס לחדר בריחה מחשבתי, ורצוי שנצא ממנו עם חיוך על הפנים. הפוליטיקה של החיים עצמם, בקיצור.

בוסית בקטנה. טוליפ מדיה,
מתוך "בוסית בקטנה"/טוליפ מדיה
בשיתוף Tulip Entertainment, בשיתוף Tulip Entertainment
  • עוד באותו נושא:
  • איסה ריי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully