וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפגזת רוקנרול: צפו בפוליקר ולהקת ויגן פרנדלי מפציצים עם "תבוא"

10.4.2019 / 9:06

רגע לפני מופע הרוק "מגבירים את הלילה" שייערך במוצאי שבת (13.4) בלייב פארק ראשל"צ, שיופיעו בו בין השאר פוליקר עם "ויגן פרנדלי", מוניקה סקס עם שלום חנוך, איפה הילד עם אביב גפן, קפצנו לחזרה של פוליקר ו-ויגן פרנדלי וראינו ביצוע ל"תבוא"

צילום: דייב שחר, עריכה: אביב אירגז

אם גם אתם חולים על רוקנרול ומתגעגעים לתקופות שכולם היו נותנים בראש עם גיטרות ודיסטורשן, הפסטיבל הבא הוא בדיוק מה שציפיתם לו: "מגבירים את הלילה", אירוע הרוק במסגרת פסטיבל רוק אביב 2019 של קבוצת זאפה, יתקיים השנה ב-13 באפריל בלייב פארק ראשון לציון ויכלול שמונה הופעות על במה אחת. הדלתות ייפתחו בשעה 18:00 והמופעים יתקיימו עד אחרי חצות הליל. במסגרת הפסטיבל, שמופק על ידי המון ווליום, יהיו כמה חיבורים מוזיקליים מעניינים במיוחד. בין השאר יעלה על הבמה שם יהודה פוליקר שיופיע לראשונה עם להקת Vegan Friendly ויחשוף כמה מהשירים החדשים מהאלבום המשותף. לרגל הופעתם הראשונה, קפצנו לחדר החזרות ותפסנו ביצוע אדיר ל"תבוא", השיר המשותף החדש שלהם.

מי עוד יופיעו במופע הרוק הענק? מוניקה סקס יארחו את שלום חנוך במופע לקראת אלבום חדש; איפה הילד יארחו את אביב גפן; זקני צפת יחזרו לאלבום הכחול הקלאסי שהנפיק שורה של להיטים ("השכן", "שישי שבת", "רק אל תלכי"), מרסדס בנד יארחו את פול טראנק; הילה רוח תארח את שלומי שבן; אלון עדר ולהקתו יארחו את דורון טלמון מלהקת ג'יין בורדו; וגלעד כהנא יאלתר פרי סטייל על ביטים בליווי המוזיקאי והדי ג'יי עטר מיינר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully