וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברי גלעד נגד התקשורת: "הניצחון של ביבי רשום על שמכם"

10.4.2019 / 19:59

איש התקשורת הוותיק כתב הערב פוסט בו טען כי עמיתיו אחראים לניצחונו המוחץ של נתניהו ול"היעלמות המרכז הישראלי". בעקבות התגובות הזועמות, הבהיר - "איני מציע להעניק לנתניהו חסינות מפרסום מעלליו או מעללי מי מבני משפחתו"

אברי גלעד. רמי זרנגר
אברי גלעד/רמי זרנגר

כמה שעות בלבד לאחר שהמצביעים בישראל הכריעו כי בנימין נתניהו ימשיך לכהונה נוספת, כבר מיהר אברי גלעד למצוא את הסיבה לכך, והיא כמובן התקשורת, אלא מה.

"חבריי בתקשורת, אל תתבלבלו. הניצחון של ביבי והקואליציה הימנית-חרדית ביותר שהיתה פה רשום על שמכם", כתב הערב בפוסט בעמוד הפייסבוק שלו. "חשבתם שאם לא תתנו למנהיג הנבחר של ישראל מנוח ולו לדקה, תציפו את השיח בתיקי החקירות, תתעלמו ותבוזו להישגיו, תנבחו עליו בראיונות, בסוף הוא ייפול. ומה יצא? הוא לא נפל, הוא חזק מאי פעם, ואין בממשלה החדשה אפילו ייצוג למרכז. כלום".

"קישקשתי היום ברחוב עם פועל תברואה", הוסיף גלעד, בלי לבחול בקלישאות. "הוא אמר לי - 'לא אכפת לי שביבי גנב, שייקח כל יום אפילו אלף שקל, העיקר שיהיה בעל בית למדינה. חשבתם שבשם הדקדקנות החוקית עם ישראל יוותר על מי שהוא תופס כמנהיג של פעם בדור. לא רק שטעיתם, אלא עכשיו דחפתם אותו להיות יותר ימני ממה שהוא, ועוד תיפגשו בזה בקרוב כשתוכנית טראמפ תנחת על השולחן. רציתם להחזיר את השמאל לשלטון ובעצם ריסקתם אותו לרסיסים".

"ועכשיו מה?", סיכם גלעד, כזכור בעצמו חלק אינטגרלי ואף מוביל מן התקשורת הישראלית. "תמשיכו בדרככם, כי זה מה שאתם יודעים לעשות, או תסיקו מסקנות? לצלילי נחרות הבוז שלכם אני אומר לכם - תרפו. ביבי לא יעמוד למשפט בימי כהונתו. תנו לבנאדם לעבוד, תנו לציבור לנוח מכם. עשיתם מספיק נזק. אתם דורשים מכל מי שנכשל ללכת הביתה. אני מבין שיש לכם משפחות לפרנס, ללכת הביתה זאת לא אופציה, לפחות תשנו תדר, קבלו את הכרעת הרוב. רק כשתקבלו באמת, ניתן יהיה יום אחד להחליף שלטון בישראל"

הפוסט המלא של אברי גלעד

כצפוי, הפוסט הוביל למאות תגובות מתלהמות ממי שאינם יכולים לסבול דעות שאינם לרוחם, וכמה מהם אף איחלו לגלעד איחולים שהנייר לא סובל. בהמשך לכך, הוא הוסיף את התגובה הבאה: "רק להרגיע את קצרי הפתיל, איני מציע להעניק לנתניהו חסינות מפרסום מעלליו או מעללי מי מבני משפחתו. איני בעד תקשורת מטעם. אני רק אומר שבמבחן התוצאה, כמה שהסיקור יותר זועם, כמה שהראיון יותר עצבני, ראש הממשלה נבנה ממנו והכרת הטוב לדברים הגדולים שהוא כן עושה נעלמת. בסיקור חד צדדי לא מפילים שלטון בישראל".

  • עוד באותו נושא:
  • אברי גלעד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully