וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד הישג ישראלי: רשף לוי זכה בפרס המשחק בפסטיבל CannesSeries

10.4.2019 / 21:58

רשף לוי, שיצר את הדרמה הקומית "נחמה" (HOT) וגם מככב בה, זכה בפרס לתצוגת המשחק הטובה ביותר בפסטיבל CannesSeries היוקרתי שננעל הערב בקאן

רשף לוי בקאן. HOT,
רשף לוי עם הפרס/HOT

כשבועיים לאחר שהסדרה הישראלית "רק להיום" זכתה בפרס מיוחד בפסטיבל Series Mania, התעשייה הישראלית רשמה הערב (רביעי) הישג נוסף בפסטיבל הטלוויזיה היוקרתי האחר המתקיים בצרפת, CannesSeries. הפעם מדובר ברשף לוי, שקטף את הפרס לתצוגת המשחק הטובה ביותר.

לוי עשה זאת הודות ל"נחמה", דרמה קומית טרייה של HOT. היוצר הוותיק כתב אותה וגם מככב בה, בתור סטנדאפיסט שפרש מן הבמות ומנסה לשוב אליהן בעקבות טרגדיה משפחתית. לוי יצר את הסדרה עם תומר שני שגם ביים. על ההפקה אמון יואב גרוס.

בפרס הסדרה הטובה ביותר בפסטיבל זכתה "Perfect Life" הספרדית, העוסקת בשלוש נשים החוות משבר משותף ומחליטות להמציא את עצמן מחדש למרוד בקונבנציות החברתיות.

רשף לוי, כזכור, היה חתום בעבר על כמה פרויקטים טלוויזיוניים מצליחים, בראשם הסדרה "הבורר". כמו כן, יצר כמה סרטים שזכו אף הם להצלחה, למשל "איים אבודים" ו"לצוד פילים".

פסטיבל CannesSeries האיר פנים לתעשייה הישראלית גם בשנה שעברה, בה "בשבילה גיבורים עפים" זכה בו בפרס הראשי, מה שהיה מבחינתו קרש קפיצה בדרך להצלחה מקומית ולתהודה בינלאומית. כעת נותר לראות אם גם "נחמה" תהנה מגורל דומה, ובכל מקרה בקרוב היא תעלה ב-HOT.

הטריילר של הסדרה

  • עוד באותו נושא:
  • רשף לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully