וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה אתם מכירים את ג'וליאן מור? ענו ואולי תקבלו כרטיסים ל"גלוריה בל"

בשיתוף קולנוע לב, בשיתוף קולנוע לב

15.4.2019 / 7:15

אחת השחקניות הטובות בימינו מככבת בדרמה המרגשת והמהללת "גלוריה בל". ענו על החידון הבא, כתבו לנו באיזה סרט היא הכי ריגשה אתכם ואולי תזכו בכרטיסים להקרנת הסרט

בסוף השבוע הקרוב יעלה כאן לאקרנים "גלוריה בל" - סרט שהוא מתנה מושלמת לפסח. מדובר בדרמה קומית עשויה להפליא ומרגשת ביותר, העוסקת בגרושה באמצע החיים, שלראשונה מאז הגירושים מתחילה לפתח מערכת יחסים עם גבר, ובשלב מסוים האופוריה מפריחת הקשר החדש מתחלפת לה ברגשות אחרים.

את הסרט ביים סבסטיאן לליו, הקולנוען הצ'יליאני הלוהט שהיה חתום בשנים האחרונות על "אישה פנטסטית" זוכה האוסקר וגם על "כשאהבה נפשי", שעסק ברומן לסבי בחברה החרדית. הוא מבוסס על דרמה צ'ילאינית בשם זהה אותה ביים בעצמו לפני כמה שנים, והעיבוד ההוליוודי מעביר את העלילה לארצות הברית, דובר אנגלית ומציב בתפקיד הראשי את אחת השחקניות האמריקאיות הטובות בדורנו, ג'וליאן מור הנפלאה, שכאן עושה תפקיד נהדר במיוחד. בצידה מככב עוד בעל מלאה מצוין, ג'ון טורטורו.

לקראת עליית הסרט היפהפה, אנו שמחים לחלק לגולשי ולגולשות וואלה! תרבות כרטיסים להקרנה שלו. כל שעליכם לעשות בשביל לקבל אותם הוא לענות על החידון הקצר הבא, הסוקר את הקריירה המופלאה של הכוכבת האחת והיחידה שלו, ג'וליאן מור. שיהיה בהצלחה!

בשיתוף קולנוע לב, בשיתוף קולנוע לב
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully