וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדונה, ניין אינץ' ניילז, הול: האלבומים שהשפיעו על ברוק קנדי

14.4.2019 / 11:11

ב-10 במאי תופיע הראפרית והזמרת האמריקאית הפרובוקטיבית ברוק קנדי במועדון הבארבי בתל אביב. לקראת הגעתה ביקשנו ממנה לבחור את האלבומים שהכי השפיעו עליה. כמובן ש"אירוטיקה" של מדונה בפנים. האזינו לבחירות

Madonna - Erotica

האלבום הזה מדליק אותי תמיד. מדונה היא אחת ההשפעות הכי גדולות על מי שאני כאדם ומוזיקאית וזה האלבום האהוב עליי, כי הוא נוטף סקס בלי להסתתר מאחורי מסכות וגם הוא מכיל את היצירתיות המוזיקלית והאמנותית של מדונה.

Ministry - With Sympathy

אלבום הבכורה של מיניסטרי ענק בעיניי כי כולו מוזיקה ממש ממש מעולה. הוא על התפר שבין סינת' פופ, ניו וויב ותחילתו של האינדסטריאל. האלבום הזה של מיניסטרי משמח אותי תמיד.

Hole - Live Through This

האלבום הנפלא הזה של הול עדיין מהווה השראה גדולה עבורי להמשיך לעשות, לחיות, ליצור. קורטני לאב הדהימה אותי בישירות שלה והיא הכי רוקנ'רול בעיניי. "Doll Parts" מתוך האלבום הזה טלטל את עולמי.

True Widow - Circumambulation

הלהקה המיוחדת הזאת משלבת שוגייז וסטונר רוק באופן מפיל וסוחף שאני לא עומדת בפניו. כל האלבום, הביצועים בו, המוזיקה והמילים פוצעים לי את הלב ובמיוחד השיר "Four Theeth", שהוא פשוט מושלם.

Nine Inch Nails - The Downward Spiral

אני מעריצה גדולה של טרנט רזנור, האיש הוא גאון! הוא גילה לי עולמות מוזיקלים שלמים, חשף אותי לאינדסטריאל וגרם לי להתאהב בז'אנר הזה. השפיע על כל כך הרבה אנשים ומוזיקאים והוא אחד האנשים הכי המבריקים שיש בתחום. האלבום הזה הוא מופת.

ברוק קנדי תופיע ב-10 במאי 2019 במועדון הבארבי בתל אביב. כרטיסים במחירים שינועו בין 160 ל-180 ש"ח ניתן לרכוש כאן וגם פה.

  • עוד באותו נושא:
  • ברוק קנדי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully