וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגיע אלינו לראשונה: הקומיקאי ותופעת הבמה רג'י וואטס יופיע בישראל

16.4.2019 / 7:01

הקומיקאי והמוזיקאי רג'י וואטס מגיע לראשונה להופעה בישראל. ווטס יגיע למופע אחד בלבד שיתקיים ב-26 ביוני בהאנגר 11 בתל אביב בפורמט ישיבה של 360 מעלות. הרולינג סטון הכתיר אותו כ"אחד מ-50 הקומיקאים הגדולים של כל הזמנים". לכל הפרטים

הקומיקאי, המוזיקאי ותופעת הבמה רג'י וואטס מגיע לראשונה להופעה בישראל. ווטס יגיע למופע אחד בלבד בהאנגר 11 בתל אביב בפורמט ישיבה של 360 מעלות. המופע יתקיים ב-26 ביוני. כרטיסים ינועו בין 199 ל-214 שקלים. מגזין הרולינג סטון הכתיר אותו בעבר כ"אחד מ-50 הקומיקאים הגדולים של כל הזמנים".

כל המופעים של רג'י וואטס מאולתרים ואין שני מופעים שדומים זה לזה. הן נעים על קו התפר שבין קומדיה למוזיקה וברזומה העשיר שלו ניתן למצוא שיתופי פעולה מוסיקליים עם ג'ק ווייט, טירז פור פירז, רג'ינה ספקטור, DEVO, הוט צ'יפ ועוד. הוא הופיע בפסטיבלים SXSW ו-Bonaroo, ערך ספיישלים לקומדי סנטרל ולנטפליקס, כתב פסקול ל-legend של רידלי סקוט, עשה סיבוב הופעות ענק עם קונאן אובריאן, וחתום על אלבומי סולו, ביניהם "חי בסנטרל פארק".

רג'י וואטס הופיע בכל תכנית אירוח אמריקאית אפשרית: דיוויד לטרמן, ג'יי לנו, ג'ימי קימל, פאלון, קולברט, והוא אף היה מנהיג להקת הבית הנהדרת של תכנית הלילה של הקומיקאי ומגיש הטלוויזיה ג'יימס קורדן.

רג'י וואטס. יח"צ,
גאון. רג'י וואטס/יח"צ
  • עוד באותו נושא:
  • קומדיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully