וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תערוכה חדשה תציג את מייק ברנט במלוא זוהרו

16.4.2019 / 0:38

במסגרת תערוכות גיבורי תרבות של העונה הישראלית לעיצוב בחולון, תוקדש תערוכה מיוחדת שתציג את מייק ברנט במלוא הגלאם והשיק שלו. והחדשות העוד יותר טובות: הכניסה חינם

תערוכה מייק ברנט. פביאן לקוברה,
מייק ברנט/פביאן לקוברה

בסוף החודש הקרוב ימלאו 45 שנה למותו של מייק ברנט, הזמר הצרפתי-הישראלי שמורשתו חזקה מתמיד. בנובמבר האחרון הוחלט לקרוא על שמו כיכר בפריז, העיר בה פרחה הקריירה הבינלאומית שלו ובה מצא את מותו, ובחודש הבא תיפתח בחולון תערוכה מיוחדת סביבו, וזאת במסגרת תערוכות גיבורי תרבות של העונה הישראלית לעיצוב בחולון.

את התערוכה אצרו אילנה כרמלי לנר ורפי וזאנה והיא תוצג בין ה-30 במאי ל-30 באוגוסט בגלריה המשכן מאירוב בחולון. היא תציג פריטי לבוש שעוצבו לברנט ונלבשו בידיו מתחילת שנות השבעים ועד מותו, ויש בהם כדי לסמל את האישיות שלו ואת התקופה כולה. היא תכלול גם פריטים נוספים, ובהם תקליטי זהב, אותות ותעודות שונות, תמונות מאלבומו הפרטי שייחשפו לראשונה, אלבומי מעריצים, דיוקנאות שצולמו לאורך הקריירה שלו, שערי מגזינים בינלאומיים שהוקדשו לו, מסמכים אישיים למיניהם ועוד.

שעות הפתיחה של התערוכה: ימים ג'-ה' בין 17:00 ל-20:00 ובימי שישי ובשבת בין עשר בבוקר לאחת בצהריים. הכניסה, כמו לכל הגלריות העירוניות בחולון, חינם אין כסף לכל הגילאים. כתובת הגלריה: רחוב הרצפלד 31.

תערוכה מייק ברנט. פביאן לקוברה,
מייק ברנט/פביאן לקוברה
  • עוד באותו נושא:
  • מייק ברנט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully