וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדיווה הענקית מגיעה: ג'ניפר לופז תופיע הקיץ בישראל

17.4.2019 / 10:19

הזמרת, השחקנית ואושיית האופנה האמריקנית ג'ניפר לופז תופיע הקיץ בישראל. ההופעה תתקיים ב-1 באוגוסט בפארק הירקון בתל אביב. כמה יעלו כרטיסים? לכל הפרטים

ג'ניפר לופז. ספלאש
מגיעה לישראל. ג'ניפר לופז/ספלאש

הדיווה מגיעה: הזמרת, השחקנית ואושיית האופנה האמריקנית ג'ניפר לופז תפריח את שממת ההופעות הבינלאומיות בישראל ותופיע בפארק בירקון ב-1 באוגוסט, במסגרת סיבוב ההופעות הבינלאומי "It's my party". זו תהיה הופעתה הראשונה של לופז בת ה-49 בישראל. זאת לאחר משאים ומתנים עם הזמרת בעבר שלא צלחו. על ההפקה חתומים מרסל אברם וטאלנט מיוזיק.

ג'יי לו תגיע עם צוות של כמאה אנשים, כולל צוות טכני, רקדנים וסאונדמנים, ו-45 טון מטען. מההפקה הובטח: "זה הולך להיות אחד האירועים הגדולים שנראו אי פעם בישראל". מחירי הכרטיסים: לדשא - 365 שקלים. גולדן רינג: 795 שקלים. וי. איי. פי: 1205 שקלים. כרטיסים ניתן לרכוש באתר "לאן" החל מהיום בשבע בערב.

ג'ניפר לופז. GettyImages
כמה יעלה כרטיס? ג'ניפר לופז/GettyImages

ג'יי לו נולדה להורים מפורטו ריקו, וגדלה בברונקס שבניו יורק. בנערותה היא השתתפה כרקדנית במחזמר שעלה ביפן. בגיל 16 הופיעה בסרט "ילדתי הקטנה". ב-1991 הקריירה של לופז החלה לנסורק כשקיבלה תפקיד כאחת מבנות ה"פליי גירלס" בסדרה "בצבעים חיים" ועברה לשם כך ללוס אנג'לס. בהמשך שיחקה גם בסרט "רכבת הכסף" לצד וודי הרלסון, "דם ויין" ו"סיבוב פרסה" ובעקבות כך הפכה לכוכבת.

בתחילת הקריירה המוזיקלית שלה, נבחרה לופז להיות רקדנית ליווי בהופעתם של הניו קידס און דה בלוק עם השיר "Games", בטקס פרסי המוזיקה האמריקאית שהתקיים בשנת 1991. עם זאת, הפריצה המוזיקלית שלה קרתה רק כמה שנים מאוחר יותר, בשנת 1999, כשהוציאה את הסינגל "If You Had My Love" מתוך אלבום הבכורה שלה, שיר שזכה להצלחה בינלאומית וכיכב במצעד הבילבורד הוט 100, ובמצעדים נוספים ברחבי העולם. הסינגל נמכר בכלמעלה מ-1.2 מיליון עותקים בארצות הברית בלבד.

ב-2010, מונתה לופז לשופטת בעונה העשירית של אמריקן איידול. שנה לאחר מכן היא הוציאה את הסינגל המצליח "On the Floor" יחד עם הראפר פיטבול. בשנים האחרונות הוציאה אלבומים נוספים וכיכבה גם בכמה סרטים, ביניהם "סיבוב שני" לצד ליאה רמיני ו-ונסה הדג'נס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully