וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן דנקר, אליעד ודימיטרי וגאס ולייק מייק: חמש המלצות לאמצע אפריל

18.4.2019 / 0:00

רן דנקר משיק אלבום חדש ואישי במופע בזאפה הרצליה, אליעד יארח את רמי קלינשטיין במופע שקיעה באמפי שוני, וגם חובבי המוזיקה האלקטרונית יוכלו ליהנות השבוע בפסטיבל מיוחד: קבלו כמה המלצות שוות לשבוע של חול המועד

כתב: שגיא בן נון, צילום: דייב שחר, עריכה: אביב ארגז
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

רן דנקר

עשר שנים חלפו מאז האלבום המצליח "שווים" שהוציא ביחד עם עילי בוטנר. במהלך העשור המשיך דנקר לפתח את קריירת המשחק שלו, אלא שבאחרונה בער בו הרצון לחזור ולשיר ובימים אלו הוא משיק אלבום סולו ראשון "משהו אחר", אלבום אישי, חשוף, בועט ומרגש. במקביל ליציאת האלבום משיק דנקר מופע חדש שבו הוא שר משירי האלבום ומלהיטי העבר שלו. לא להחמיץ.

מתי? 18 באפריל, 22:00

איפה? זאפה הרצליה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

פרויקט "משוררים בגן"

כתב העת "משיב הרוח" והגן הבוטני בירושלים מזמינים את הקהל הרחב לקחת כמה שעות של שקט ממרוץ-החיים ולהגיע ל"משוררים בגן", חגיגה של החיבור שבין השירה העברית והטבע בשלל אירועים והתרחשויות. החל מחול המועד פסח ועד ראשית הקיץ, תוצג במרחבים של הגן ובפינותיו תערוכת שירים מכל מרחבי השירה העברית, המחברים טבע ואדם ויתקיימו פעילויות רבות, אירועי שירה ומוזיקה, סדנאות ומפגשים אינטימיים עם משוררים, סיורי שירה מיוחדים בשבילי הגן ועוד. בין השאר ישתתפו המשוררים אליעז כהן, אגי משעול ורוני סומק. הכניסה חופשית.

מתי? החל מ-21.4

איפה? הגן הבוטני ירושלים

לפרטים

המשורר רוני סומק באירוע לכבוד המשורר מרק סטרנד באוניברסיטת תל אביב, מאי 2011. אורי לנץ
רוני סומק/אורי לנץ
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

דימיטרי וגאס ולייק מייק

דימטרי וגאס ולייק מייק, האחים הבלגים וצמד הדי-ג'ייז הסופרסטארים שכבשו את העולם בסערה, חוזרים אלינו לערב ארוך של מוזיקה אלקטרונית משובחת מגובה באורחים נוספים, בהם הצמד VINI VICI, צמד הטראנס Rising Dust וצמד הפרוגרסיב האוס Teamworx. הם יעשו את זה במסגרת "BLU MUSIC", פסטיבל ענק בלייב פארק ראשון לציון שכולו חגיגה אלקטרונית גדולה.

מתי? 24.4

איפה? לייב פארק ראשון לציון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אליעד מארח את רמי קלינשטיין

אחרי שפרץ לתודעה ב-2015, אליעד לא נח לרגע: כעת הוא ממשיך את סיבוב ההופעות שלו "תמיד חלמתי" בעקבות אלבומו השלישי שיצא לפני כשנה. אחרי ששיתף פעולה עם גדולי האמנים בישראל, ביניהם ריטה ושלומי שבת, מגיע אליעד לאמפי שוני למופע שקיעה מיוחד לפסח שבו יארח את רמי קלינשטיין.

מתי? 21.4, ב-19:30

איפה? אמפי שוני

אביתר בנאי וישי ריבו

עונת ההופעות באמפי דשא בית גבריאל שעל שפת הכנרת תיפתח עם שתי הופעות בערב אחד של אביתר בנאי וישי ריבו. שני המוזיקאים האדירים, מהאהובים והמוערכים בישראל, יקיימו שתי הופעות מלאות תחת כיפת השמיים. ההופעות יתקיימו במסגרת פסטיבל "רוק אביב" של זאפה.

מתי? 22.4

איפה? אמפי דשא בית גבריאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully