וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המוזיקאי הקולומביאני ג'יי באלווין חוזר להופעה בישראל

16.4.2019 / 19:00

ג'יי בלווין, שחתום על כמה מהלהיטים הגדולים של השנים האחרונות ושיתופי פעולה עם אמנים כמו ביונסה, ג'סטין ביבר, ואפילו סטטיק ובן אל, ישוב לישראל בקיץ הקרוב. בלווין כבר הופיע בישראל ב-2017 מול קהל של אלפים

ג'יי בלווין מזמין את הגולשים להופעה שלו בישראל 2019/יח"צ

הזמר, היוצר, הראפר והמפיק הקולומביאני ג'יי באלווין, ומי שנחשב לשם הלטיני החם בעולם היום, יחזור להופעה אחת בישראל בלבד במסגרת קוקה-קולה וואו פסטיבל. זה יקרה כחלק מחגיגות סיום הפסטיבל שבמסגרתו אלפי צעירים בגילאי 16-18 ייקחו חלק פעיל במגוון פעילויות התנדבות ועשיית טוב למען הקהילה והחברה, באמצעות ארגון "רוח טובה" בעשרות עמותות וארגונים ברחבי הארץ, בשביל לזכות בכרטיס להופעה.

ג'יי בלווין, שהופיע בישראל ב-2017, צבר שפע של הישגים ותארים בשש השנים האחרונות מאז פרץ והפך לשם הלטיני החם ביותר בעולם, עם למעלה מעשרות מיליארדי צפיות ביוטיוב, וקרוב ל-50 מיליון עוקבים ברשתות החברתיות. בלווין גם אחראי על כמה מהלהיטים הגדולים ביותר של התקופה האחרונה, ביניהם "Mi Gente" , "I Like It" , "Downtown" , "X" , "Hey Ma" ועוד. בין היתר שיתף פעולה עם ביונסה, ג'סטין ביבר, קארדי בי, פיטבול, קמילה קביו, דיוויד גואטה, פארל וויליאמס, ווילי וויליאם, ניקי ג'אם ולאחרוה גם עם המוזיקאית הלוהטת רוזליה בלהיט הנפלא "Con Altura". בשנה האחרונה הספיק גם לעבוד עם סטטיק ובן אל, שאיתם ביצע את הגרסה הבינלאומית של "טודו בום".

אל ישראל יגיע ב-30 ביולי 2019, להופעה שתיערך באותו ספוט כמו בפעם הקודמת - לייב פארק ראשון לציון. על הגעתו לישראל אמונה חברת לייב ניישן ישראל - בלוסטון גרופ, בבעלותם של שי מור יוסף וגיא בסר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully