וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שתיקה ארוכה: מדונה הוציאה שיר ראשון מתוך אלבום חדש

17.4.2019 / 20:49

מלכת הפופ שחררה סינגל ראשון מתוך האלבום החדש שלה - שיר בשם Medellin, שיתוף פעולה עם הזמר הלטיני מאלומה. עוד כחודש צפויה מדונה להופיע בגמר האירוויזיון שיתקיים בתל אביב ולפי ההערכות היא צפויה לבצע שני שירים - אחד ישן ואחד חדש. האזינו לשיר

חודש לפני שהיא מגיעה להופיע בגמר האירוויזיון שיתקיים השנה בתל אביב, הוציאה היום (רביעי) מלכת הפופ מדונה סינגל ראשון מתוך אלבומה החדש Madame X שצפוי לצאת בחודש יוני הקרוב. בשיר, Medellin שמו, משתפת מדונה פעולה עם הזמר הקולומביאני מאלומה. שם השיר מבוסס על העיר באותו שם בקולומביה, שם פעל בעבר ברון הסמים פבלו אסקובר. זהו השיר הראשון שמוציאה מדונה לאחר שתיקה בת ארבע שנים.

אלבומה האחרון של מדונה, "Rebel Heart", שוחרר בשנת 2015 ולווה בסיבוב הופעות עולמי שהיה המצליח ביותר לאמן סולו באותה השנה. האלבום החדש, "Madam X", יכלול 15 שירים חדשים והוא צפוי לצאת כאמור תקופה קצרה לאחר הופעתה באירוויזיון. באלבום החדש שהופק ברובו עם מירואייז הצרפתי (שעבד איתה בעבר על אלבומים כמו "Music" ו"American Life"), מדונה תשתף פעולה לא רק עם מאלומה, אחד מהאמנים הלטיניים המצליחים על הגלובוס (שהופיע בקיץ שעבר בארץ), אלא גם עם הראפר קואבו והפופסטאר הדרום אמריקאית אניטה.

מוקדם יותר פרסם המוזיקאי רוג'ר ווטרס מאמר בעיתון "גרדיאן" שבו קרא למדונה: "אם את מאמינה בזכויות אדם, אל תופיעי בתל אביב". ווטרס, פעיל בולט וקולני בתנועת החרם נגד ישראל, קרא למדונה לבטל את הופעתה הצפויה בגמר האירוויזיון שיתקיים ב-18 במאי בתל אביב: "כמה מחבריי המוזיקאים, אשר הופיעו באחרונה בישראל, הסבירו שהם עושים את זה כדי לבנות גשרים ולקדם את השלום. בולשיט. הופעה בישראל היא למטרת רווח, וכן לעשות נורמליזציה לכיבוש, לאפרטהייד, לטיהור האתני, לכליאת הילדים, לביצוע טבח במפגינים בלתי חמושים. לכל הדברים הרעים האלו".

ווטרס הוסיף: "אני קורא לכל המתחרים הצעירים באירוויזיון - למעשה אני קורא לכל הצעירים, למעשה לכל הצעירים והוותיקים גם יחד, כולל מדונה - לקרוא את הצהרת זכויות האדם של האו"ם. זה תורגם ל-500 שפות. אם כולנו נחיה לפי ההצהרה הזו, נוכל אולי להציל את העולם שלנו מההרס ההולך ומתקרב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully