וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רגעי השפל שלי היו נמוכים במיוחד": אלטון ג'ון חושף את הסרט על אודותיו

18.4.2019 / 17:00

האם זה "רפסודיה בוהמית" החדש? צפו באחורי הקלעים של "רוקטמן", הסרט המדובר על אלטון ג'ון, המודה כי הביוגרפיה הקולנועית הזו מתארת היטב את רגעי השיא שלו - אבל גם את האפיזודות הפחות מוצלחות בחייו הסוערים

פורום פילם

היום התפרסמה התוכנית הרשמית של פסטיבל קאן, ובין השאר הודיעו מנהליו כי אירוע הקולנוע היוקרתי בעולם יקיים במסגרתו פרמיירה נוצצת: הקרנת הבכורה של "רוקטמן", הסרט החדש והמדובר על חייו של אלטון ג'ון. המוזיקאי, שגם היה מעורב בהפקה, יצעד בעצמו על השטיח האדום וינכח בהקרנה.

כל זה יקרה בחמישי 16.5, ולארץ יגיע הסרט שבועיים לאחר מכן. בינתיים, אתם מוזמנים לצפות בהצצה מיוחדת לאחורי הקלעים שלו. אלטון ג'ון עצמו מישיר בה מבט למצלמה ומודה שרגעי השיא שלו היו מפוארים במיוחד, אבל כך גם רגעי השפל שלו שהיו נמוכים ביותר, והביוגרפיה הזו מצליחה לתאר אותם באופן מדויק.

את אלטון ג'ון מגלם בסרט טארון אגרטון, שחקן בריטי שעדיין אינו שם מוכר בכל בית, אבל במידה ו"רוקטמן" אכן ישבור קופות כמצופה, הוא ודאי יהפוך לכוכב ענק. עוד משתתפים ג'יימי בל, ברייס דאלאס הווארד ואחרים, ומאחורי המצלמה עמד דקסטר פלטשר, מי שכזכור החליף את בריאן סינגר לאחר פיטוריו מ"רפסודיה בוהמית". בינתיים נסתפק בהצצה הזו, והמשך יבוא.

רוקטמן. פורום פילם,
מתוך "רוקטמן"/פורום פילם
רוקטמן. פורום פילם,
מתוך "רוקטמן"/פורום פילם
רוקטמן. פורום פילם,
מתוך "רוקטמן"/פורום פילם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully