וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האיש והתיבה" זכתה בהצגה הטובה ביותר בפסטיבל חיפה להצגות ילדים

22.4.2019 / 21:30

הוכרזו הזוכים של "פסטיבל חיפה הבינלאומי ה-29 להצגות ילדים" לשנת 2019: "האיש והתיבה" היא ההצגה הטובה ביותר ו"קבורקה" הוא מופע תיאטרון הרחוב הזוכה. בן יוסיפוביץ' זכה בפרס השחקן הטוב ביותר וצליל חן זקס בפרס השחקנית

האיש והתיבה. יוסי צבקר,
ההצגה הזוכה. האיש והתיבה/יוסי צבקר

הוכרזו (שני) הזוכים של "פסטיבל חיפה הבינלאומי ה-29 להצגות ילדים" לשנת 2019. במקום הראשון בקטגוריית ההצגה הטובה ביותר זכתה ההצגה "האיש והתיבה" של היוצר והמוזיקאי אורנן ברייר. מדובר בהצגה ללא מילים על תיבת נגינה פלאית המשמשת בית לאיש בודד ופותחת בפניו דלת סתרים אל עולם של קסם ואהבה. "קבורקה" הישראלי של הצמד נעה ואורי וייס, הוא הזוכה במופע תיאטרון הרחוב הטוב ביותר. בנוסף ניתן ציון לשבח למופע "קומולונימבוס" של קבוצת Ortiga מספרד.

זוכים נוספים: בפרס המחזה זכה יואב היימן על ההצגה "פומי הטפיר שאיש לא מכיר", בפרס הבימוי - יואב שפירא על "המסע לאי המוזר לפפה", בפרס השחקנית - "דב מצב רוח טוב", בפרס השחקן - בן יוסיפוביץ' על תפקידו ב"ספר השיאים של פוז". בפרס התפאורה זכה אורנן ברייר על "האיש והתיבה" ובפרס התלבושות - ורוניקה שור על "פומי הטפיר שאיש לא מכיר".

הפסטיבל, שנחשב לאחד הבולטים והחשובים בתחום פסטיבלי הצגות הילדים, משך אליו גם השנה אלפי מבקרים מכל הארץ. השנה אף הונגשו כל הצגות המקור בתרגום לשפת הסימנים, וכמו כן הוצגה הצגה המותאמת לילדים על הספקטרום האוטיסטי ובעלי שונויות קוגנטיביות. הפסטיבל הופק על ידי תיאטרון חיפה. הוא נוהל על ידי מנכ"לית תיאטרון ניצה בן צבי, המנהל האומנותי של תיאטרון חיפה משה נאור, המנהל האומנותי של הפסטיבל איציק ויינגרטן והמנהלים האמנותיים של תיאטרון הרחוב באוויר הפתוח ינון צפריר ואבי גיבסון בר-אל מתיאטרון אורתו-דה.

ההצגה "ספר השיאים של פוז". ז'ראר אלון,
יוסיפוביץ' זכה בפרס השחקן. "ספר השיאים של פוז"./ז'ראר אלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully