וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

30 שנה אחרי: כוכבי "הצלצול הגואל" התאחדו - ולא תאמינו איך הם נראים היום

24.4.2019 / 0:08

זאק, אי.סי, קלי וג'סי, החברים הותיקים מ"הצלצול הגואל", נפגשו לארוחת ערב נוסטלגית ושיתפו את המעריצים בתמונות וסרטונים מהמפגש המרגש, 30 שנה מאז נפגשו לראשונה. לא תאמינו כמה הם השתנו מאז (ומי לא הגיע כי הוא מסוכסך איתם)

צילום מסך

צוות השחקנים של סדרת הנוער האייקונית "הצלול הגואל", שילדי שנות ה-90 ודאי זוכרים היטב, התאחדו לארוחת ערב נוסטלגית, שלושה עשורים בדיוק מאז עלתה הסדרה לאוויר ברשת NBC והפכה ללהיט היסטרי. השחקן, שהפך עם השנים למנחה, מריו לופז (איי.סי סלייטר) בן ה-45, העניק למעריצים הצצה לארוחה שהיינו מתים לקחת בה חלק, כשלצדו כמה מכוכבי הסדרה ונשותיהם/בעליהן. מריו הגיע לארוחה עם אשתו קורטני בת ה-36 וכמו כן נכחו שם גם מארק-פול גוסלאר (זאק מוריס) בן ה-45 ואשתו קתריונה מקין בת ה-40, טיפאני ת'יסן (קלי קפובסקי) בת ה-45 ובעלה בראדי סמית' בן ה-47 - ואליזבת' ברקלי-לורן (ג'סי ספאנו) בת ה-46 ובעלה גרג לורן בן ה-49.

מריו שיתף באינסטגרם תמונות וסרטונים של ארבעת כוכבי הסדרה, כשבלטו בהיעדרם לארק וורהייס (ליסה טרטל) בת ה-45 ודסטין דיאמונד (סמואל "סקריץ'" פאוורס) בן ה-42. לארק המשיכה לשחק מאז באופרת הסבון האייקונית "היפים והאמיצים" בעוד דסטין חווה כמה משברים בחייו - כולל התמודדות על הדלפה של קלטת סקס שלו ומאסר בעקבות מעורבותו בקטטת בר ב-2014. בנוסף הוא סיפר בראיונות בעבר שחבריו לקאסט התעללו בו ממש כשם שעשו לדמותו בסדרה והוא לא בקשר עם איש מהם מאז הסתיימו הצילומים.

נחזור לאלו שכן הואילו בטובם להגיע למפגש האיחוד המרגש הזה: מריו, מארק, טיפאני ואליזבת'. באחד הסרטונים שפרסם מריו, הוא נשמע אומר: "אוקיי, ארוחת ערב מהנה עם כמה חברים ותיקים. הנה גברת לופז, אליזבת', בעלה גרג, שיש לו את הפאה הטובה ביותר בעולם! קתריונה, מארק-פול, הנה בראדי, הנה טיפאני!". הוא ממשיך: "אכלנו כמות היסטרית של אוכל. הלופזים הולכים הביתה. עכשיו הגיע הזמן לשחק רולטה רוסית על כרטיס האשראי שישלם את החשבון. קבוצה נהדרת כאן".

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully