וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוכה בקולנוע לאחר שגילה לצופים את סוף הסרט "הנוקמים: סוף המשחק"

28.4.2019 / 0:00

כלי תקשורת אסייתים דיווחו כי גבר הוכה נמרצות מחוץ לבית קולנוע בהונג קונג לאחר שחשף בקול רם את עלילת הסרט שובר הקופות "הנוקמים: סוף המשחק" בפני מעריצים שהמתינו לקנות כרטיס. בתמונה שהופצה בכלי התקשורת וברשתות החברתיות נראה הגבר יושב על מדרכה כשהוא מדמם

גבר הוכה נמרצות מחוץ לבית קולנוע בהונג קונג לאחר שחשף בקול רם את עלילת הסרט שובר הקופות "הנוקמים: סוף המשחק" בפני מעריצים שהמתינו לקנות כרטיס, וחשף בין השאר כמה ספוילרים לגבי סופו של הסרט. הסרט עלה לאקרנים בסוף השבוע ברחבי העולם והפך תוך שעות ספורות ללהיט אדיר. לפי כלי תקשורת באסיה, הגבר נשאר לדמם מחוץ לקולנוע באזור "קוזווי ביי" שבהונג קונג ותמונתו הופצה ברחבי התקשורת האסייתית והרשת החברתית. בתמונה נראה הגבר כשהוא יושב מדמם על המדרכה.

"הנוקמים: סוף המשחק" הוא הסרט ה-21 ביקום הקולנועי של מארוול, הרביעי והאחרון בסדרת הנוקמים ובשלב השלישי של היקום. בכך הוא חותם את סאגת האינסוף של היקום הקולנועי של מארוול. האחים אנתוני וג'ו רוסו, שביימו את הסרט, פרסמו לפני מספר ימים קריאה בטוויטר למעריצים שלא לחשוף את העלילה למעריצים אחרים: "לכל אלו שלקחו חלק במסע הזה איתנו מההתחלה (...) - מאחר ורבים מכם השקיעו את הזמן, את הלבבות ואת הנשמה בסיפורים שלנו, אנחנו מבקשים שוב את עזרתכם: כשתראו את הסרט בשבועות הקרובים, אל תהרסו אותו לאחרים כפי שלא הייתם רוצים שיהרסו אותו לכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully