וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שב להכרה גיטריסט להקת סטלה מאריס שקרס במהלך הופעה

שיפור במצבו של ניק מילר, גיטריסט להקת סטלה מאריס שמאושפז בטיפול נמרץ בבית החולים רמב"ם בחיפה לאחר שהתמוטט במהלך הופעה בחמישי בערב. הוא שב להכרה ונושם באופן עצמאי. אדם שנכח בהופעה: "במזל היה חובש במקום, הקהל היה נסער מאוד"

שיפור במצבו של גיטריסט להקת סטלה מאריס, ניק מילר, המאושפז ביחידה לטיפול נמרץ בבית החולים רמב"ם בחיפה לאחר שהתמוטט על הבמה במהלך הופעה של להקתו ביום חמישי במועדון זאפה חיפה. הערב (שבת) הוא שב להכרה והוא נושם באופן עצמאי.

לאחר התמוטטותו ביום חמישי בערב, חובש של מד"א שבמקרה ישב בקהל, זינק לבמה והתחיל לעשות לו החייאה. במקביל, החובש ביקש מחברתו לרוץ לאוטו שלו להביא מכשיר החייאה חשמלי שהיה ברשותו. הוא נתן למילר עם המכשיר שלושה שוקים חשמליים, שהחזירו לו את הדופק. בהמשך, ניידת טיפול נמרץ ואמבולנס הגיעו למקום, ומילר פונה לבית חולים רמב"ם.

"אחרי כחצי שעה של הופעה, ניק התמוטט", העיד בפני וואלה! תרבות אדם שנכח בקהל בהופעה אמש. "הוא נשען על הקלידים לפניו, ואז נפל. הלהקה עצרה את הנגינה. הקהל היה נסער מאוד. לקח דקות ארוכות עד שהודיעו שהמופע לא יימשך, הקהל התבקש לשלם על האוכל ולעזוב את המקום. כל דקה נראתה נצח. במזל, היה חובש במקום, הבנתי שעשו לו החייאה על הבמה. לאמבולנס לקח המון זמן להגיע, להערכתי כרבע שעה עד עשרים דקות מרגע ההתמוטטות".

ניק מילר, גיטריסט וממייסדי להקת סטלה מאריס, בהופעה ב-25 באפריל בזאפה חיפה, זמן קצר לפני שהתמוטט על הבמה והועבר לבית חולים. תומר שינפלד, The rolling photographer, תמונות גולשים
מילר, זמן קצר לפני ההתמוטטות/תמונות גולשים, תומר שינפלד, The rolling photographer

הזמרת מיי פיינגולד היתה אמורה להשתתף בהופעה, אולם מכיוון שהיא נקטעה לאחר ההתמוטטות, היא לא עלתה לבמה בסופו של דבר. "חצי שעה לתוך ההופעה ניק חטף דום לב, והתמוטט על הבמה", אמרה לוואלה! תרבות פיינגולד. "היו רופאים בקהל שישר קפצו על הבמה והתחילו לעשות לו החייאה. היתה דרמה מאוד גדולה. לקח עשרים דקות בערך עד שהצליחו להחזיר לו דופק. היה ערב טראומתי לכולנו. זה קרה שיר לפני שהייתי אמורה לעלות. הדבר שאני זוכרת זה דממת אלחוט. דממה במשך שעה, לא שמעת אפילו רחשושים בקהל. אנשים פשוט עמדו. מאחורי הקלעים היו הרבה היסטריה ובכי. בכל זאת הם חברים כבר ארבעים שנה. לא היה פשוט בכלל. ניק הועבר לבית חולים רמב"ם. אנחנו עם אצבע על הדופק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully