וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לירן מ"חתונה ממבט ראשון": "אומרים לי שהסבלנות שלי לשירי מקסימה"

אמנון גולדמן

29.4.2019 / 0:00

לירן הופתע מהתגובות שקיבל ("אמרו לי שאין הרבה גברים שיכולים להכיל ככה"), שירי מודה שלא נמשכה אליו בהתחלה ("לא כל דבר קורה מיידית") ודיקלה חושבת שיוגב ובת-אל ימשיכו להיות יחד ("התכנית הבאה שלהם היא 'בייבי בום'"). צפו בראיון עם כוכבי "חתונה ממבט ראשון"

צילום: אבי כהן, עריכת וידאו: נועה לוי

אחרי חופשת פסח קצרה, חוזרת הערב (21:00, קשת 12) "חתונה ממבט ראשון" עם פרקים חדשים. רגע לפני, קפצנו לאולפני "קולות", שם צילמו הזוגות קליפ פארודי לכבוד עונת החתונות, כמחווה לז'אנר סרטוני החתונות שמפיקים בני משפחה וחברים לזוגות שמתחתנים. במקביל שוחחנו עם הזוגות על החוויה, על אהבה, על זוגיות ועל העתיד. לסיום שאלנו את הזוגות על איזה זוג הם מהמרים שיישאר ביחד הכי הרבה זמן? חיייבים להודות שהתשובות של הזוגות מפתיעות.

לריאיון המלא - צפו בווידאו למעלה

דודו וצוקית נשאלו האם הם עדיין אופטימיים לגבי האפשרות שהזוגות שהכירו במעמד החופה ימשיכו להיות יחד מבלי להיפרד - וזאת על רקע העובדה שכל הזוגות מהעונה שעברה נפרדו בסופו של דבר. "אם לא הייתי חושבת שהתהליך הזה אפשרי, לא הייתי נכנסת אליו", סיפרה צוקית. דודו הסכים: "אני בטוח שזה אפשרי. אני מהחסידים האדוקים של הקונספט הזה".

שירי, שהתחתנה עם לירן ומאז הזוגיות שלהם מתקשה להמריא, הודתה שההתחלה הייתה קשה: "לא לכולם דברים באים מהר ובקלות וזה בסדר גם לראות על המסך אנשים כאלה. עם השנים, ככל שאתה נשאר רווק, יותר קשה לך להיפתח לדברים חדשים". לירן סיפר כי לא האמין כמה הם הצליחו לעורר עניין: "אומרים לי שהסבלנות שלי פשוט מקסימה כי אין הרבה גברים שיכולים להכיל ולהיות סבלן לתהליך מסוים".

אז הייתה שם התאהבות בלירן או בתהליך?

שירי: "איזו התאהבות? איפה אתה רואה שם התאהבות? לירן הקסים אותי. לולא לירן, אני לא שם".

הייתה שם משיכה מהרגע הראשון?

לירן: "מבחינתי כן"

שירי: "אצלי לא. המסקנה שלי מכל הדבר הזה היא שלא תמיד כל הדברים הם מההתחלה".

היה מישהו שהתנגד לזוגיות הזו?

לירן: "אמרו לי שמה שטוב לי שאעשה. אני מאמין שאם הייתי במקום של הצופים ומה שהציגו בפניהם, אז כנראה שבמקום שלהם הייתי גם הולך ועוזב".

ואיך מרגיש יוגב לצפות בעצמו מהצד? ואיך ליאור מגיב על חוסר הצלחתו לשבור את הכוס בחופה? ולמה דיקלה הופתעה לראות את עצמה מהצד? ומה ההימור של הזוגות לגבי הזוג שיישאר הכי הרבה זמן ביחד? צפו למעלה בריאיון הווידאו המלא

והנה הקליפ הפארודי שצילמו משתתפי "חתונה ממבט ראשון" לכבוד עונת החתונות:

צולם באולפני קולות
לירן שירי ושירי חתונה ממבט ראשון עונה 2 שנייה. אבי כהן
לא תמיד כל הדברים מצליחים בהתחלה. שירי ולירן/אבי כהן
חתונה ממבט ראשון אלון עיני דיקלה דקלה ודקלה ודיקלה. אבי כהן
השלימו אחרי הריב? אלון ודיקלה/אבי כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully