וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המוזיקאית טס פארקס תגיע להופעה בישראל

29.4.2019 / 11:00

אמנית הארט-רוק האלטרנטיבי מקנדה טס פארקס (Tess Parks) תגיע לישראל להופעה אחת בבארבי תל-אביב במסגרת סיבוב ההופעות האירופאי שלה

טס פארקס. יח"צ,
שמה פעמיה. טס פארקס/יח"צ

אמנית הארט-רוק האלטרנטיבי מקנדה טס פארקס (Tess Parks) תגיע לישראל להופעה אחת בבארבי תל-אביב במסגרת הטור האירופאי.

פארקס, שגדלה בטורונטו אך החלה את הקריירה שלה בלונדון, יוצרת תמהיל של מוזיקה אפלה אך אופטימית שנעה בין פופ רך, רוק גיטרות / לו-פיי סקסי פסיכדלי. על אף גילה הצעיר רשומים לזכותה של פארקס לא מעט הישגים, כשהבולט מביניהם הוא שיתוף הפעולה המוצלח והמתמשך עם סולן
The Brian Jonestown Massacre, אנטון ניוקומב, שהוליד שני אלבומים משותפים והופעות אורח של ניוקומב באלבומים של פארקס ולהפך.

במהלך מספר שנות פעילות, טס הצליחה לצבור עדת מעריצים נאמנה בעזרת המוזיקה שלה, המתוארת כ"פסיכדליה מלוכלכת ומעט עצבנית ולרגעים כמעט מאזי סטאר ברגעי שכרות סחרחרים" ובשנים האחרונות היא התבססה כאחד מהקולות המעניינים בסצנה הלונדונית בפרט ובסצנת הנאו-פסיכדליה העולמית בכלל.

טס פארקס תגיע לישראל ותופיע במועדון הבארבי בתל-אביב ב-18 ביוני, על הגעתה ארצה אמונה חברת MOMA הפקות, שהביאה במרץ האחרון את אמן האלקטרוניקה Bayonne, ומבטיחה שנה מלאה בהכרזות נוספות.

מחירי הכרטיסים להופעה של טס פארקס: 125 ש"ח ל-200 הכרטיסים הראשונים, 145 במכירה מוקדמת מעבר לזה, ובקופות 180 ש"ח אם יישארו כרטיסים. ניתן לרכוש כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully