וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תגיד, אתה רוצה למות?": צפו בקטע מהסרט המדובר "בלי דם"

30.4.2019 / 0:20

"בלי דם", סרטו הראשון כתסריטאי וכבמאי של אשף הדיאלוגים השנונים יוסף אל דרור ("החמישייה הקאמרית"), יעלה לאקרנים בסוף השבוע. לקראת הפצתו, אתם מוזמנים לצפות בקטע לוהט במיוחד מתוכו

עצמור הפקות

יוסף (ג'ו) אל דרור הוא מבעלי העט האגדיים בתרבות הישראלית העכשווית. היוצר המושחז התפרסם בשנות התשעים, בזכות המערכונים שכתב ל"חמישייה הקאמרית", תרומתו ל"שער האחורי" בעיתון העיר ושלל המחזות שכתב.

אל דרור גם הופיע כשחקן בשני סרטים, שניהם של ארי פולמן - "קלרה הקדושה" ו"מייד אין איזראל". עם זאת, הוא מעולם לא כתב או ביים סרט, דבר שמתוקן עכשיו בזכות "בלי דם", שיעלה כאן לאקרנים בסוף השבוע.

מדובר בחגיגה כפולה: גם סרטו הראשון של אל דרור, וגם שובו למרכז הבמה לאחר שתיקה ארוכה בכל הגזרות. לא פלא אם כך שהיא מעוררת דיבור רב, ואף זכתה בפרס סרט הביכורים בפסטיבל חיפה האחרון.

הסרט הוא פילם—נואר, לא ז'אנר שכיח בקולנוע הישראלי, וכיאה לסגנונו של אל-דרור, העלילה מתפתחת בכיוונים סוריאליסטים ואבסורדיים. מככבים, בין השאר, דני איסרליש, אודי רוטשילד, דנה מיינרט - שחקנים שלא נהוג לראות בתפקידים ראשיים בסרטים מקומיים, וכאן מקבלים את ההזדמנות לזהור.

לקראת עליית הסרט בסוף השבוע, אתם מוזמנים לצפות בסצינת מפתח מתוכו, בכיכובם של ששי סמוכה ודני איסרליש, בה משחיז אל דרור את סכינו ומציג בפנינו כמיטב המסורת שלו פינג-פונג מילולי, המתקיים במקרה זה בין חוקר משטרה והנחקר האומלל שלו.

בלי דם. שי גולדן,
מתוך "בלי דם"/שי גולדן
בלי דם. שי גולדן,
מתוך "בלי דם"/שי גולדן
בלי דם. שי גולדן,
מתוך "בלי דם"/שי גולדן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully