וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מופע המחול הבינלאומי "גטסבי הגדול" יעלה בחורף בישראל

30.4.2019 / 7:00

מופע המחול הבינלאומי "The Great Gatsby Show Ballet", המבוסס על ספרו של פרנסיס סקוט פיצג'רלד, "גטסבי הגדול", יעלה פעמיים בישראל בנובמבר הקרוב בהיכל התרבות בתל אביב. דוויט רודן הוא כוריאוגרף המופע, שהינו שיתוף פעולה אמריקאי, אוקראיני ורוסי, וכולל 35 רקדנים

מתוך מופע המחול "גטסבי הגדול" ( "The Great Gatsby Show Ballet"). VLADISLAV MUSIENKO,
שיתוף פעולה אמריקאי, אוקראיני ורוסי. מתוך מופע המחול "גטסבי הגדול"/VLADISLAV MUSIENKO

מופע המחול הבינלאומי "גטסבי הגדול" (The Great Gatsby Show Ballet), על פי רב המכר של הסופר האמריקאי פרנסיס סקוט פיצג'רלד, יעלה פעמיים בישראל ב-28 וב-29 בנובמבר, בהיכל התרבות תל אביב. דוויט רודן הוא כוריאוגרף המופע, שהינו שיתוף פעולה אמריקאי, אוקראיני ורוסי, כולל 35 רקדנים ומסך וידאו ענק בגובה 10 מטרים.

הכוריאוגרפיה של המופע משלבת אלמנטים של בלט קלאסי, מחול מודרני, ג'אז ואומנות הקולנוע. הכוריאוגרף דוויט רודן הוא מנהלה האמנותי של להקת המחול קומפלקשנס, איתה הופיע בישראל במרץ 2008, ושיתף פעולה עם סירק דה סוליי, פרינס, נינה סימון, לני קרביץ ואחרים.

מתוך מופע המחול "גטסבי הגדול" ( "The Great Gatsby Show Ballet"). VLADISLAV MUSIENKO,
35 רקדנים. מתוך מופע המחול "גטסבי הגדול"/VLADISLAV MUSIENKO

בתפקיד הראשי ב"גטסבי הגדול" יופיע הרקדן דניס מטביינקו, יליד אוקראינה, ולצדו יופיע הרקדן והשחקן האמריקאי קליפורד וויליאמס. את המוזיקה למופע הלחינו קונסטנטין מלדזה ויורי שפטה, ויש בה שילוב של מוזיקה קלאסית, יצירות מודרניות וג'אז.

הספר של פרנסיס סקוט פיצג'רלד, עליו מבוסס המופע, יצא לאור בשנת 1925. עלילתו מתרחשת בניו יורק ובלונג איילנד בעידן הג'אז בשנות העשרים של המאה הקודמת. הספר עובד גם למחזה בברודווי ולסרט הוליוודי.

המופע בהפקת רומן רבינוביץ'. מחירי כרטיסים: 190-410 שקלים. כרטיסים ניתן לרכוש כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully