וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא עושה חשבון": הקריירה התקשורתית החדשה של "הדסה מסיני"

29.4.2019 / 17:24

כצפוי, כבר כשבוע לאחר הריאיון שפירסם אותה, "הדסה מסיני" עושה צעדים ראשונים בדרך להיות כוכבת רשת, ותגיש פינה שבועית בתוכנית של צביקה הדר ברדיו דרום, המשודרת בסינדיקציה. מתי הליהוק לריאליטי?

הדסה מסיני סיני בניזרי. צילום מסך
הבמה כולה שלה. הדסה מסיני/צילום מסך

היה ברור שזה עניין של זמן, ועכשיו זה קורה: הדסה בניזרי, שהפכה בשבוע שעבר לתופעת רשת ולגיבורת תרבות בזכות הריאיון האגדי שלה לעופר חדד ב"מהדורה ראשונה" (ערוץ 12), תפתח בקריירה תקשורתית. הצעירה חדת הלשון בישרה בסטורי שלה כי מחר (שלישי) תתחיל להגיש פינה שבועית ב"לצבי בא רדיו", התוכנית היומית של צביקה הדר ברדיו דרום, המשודרת בין 12:00 ל-14:00 וזמינה בסינדיקציה גם ברדיו תל אביב וברדיו גלי ישראל. המידע אושר בידי תחנת הרדיו.

באותו ריאיון שפירסם אותה והפך אותה לחלום הרטוב של כל מלהקי הריאליטי, בניזרי דיברה כזכור על החופשה הקרובה שלה בסיני, מה שגם הצמיד לה, אולי לעד, את הכינוי "הדסה מסיני". בפינה שלה היא אמורה לדבר על מנעד רחב יותר של נושאים ולעשות זאת, כהרגלה, בצורה משולחת רסן, כך שהפינה תיקרא "לא עושה חשבון".

בניזרי, יש לציין, הגדירה את הפינה הרדיופונית כ"ההפתעה הראשונה", כך שבהחלט ייתכן כי עוד בשורות שכאלה צפויות בקרוב, וכפי שחזו רבים - נראה אותה שוב על המסך הקטן, והפעם לא רק לריאיון קצרצר, אלא למשהו נרחב בהרבה.

הדסה בניזרי. רדיו דרום,
שיהיה בהצלחה. הדסה בניזרי/רדיו דרום
הדסה בניזרי. רדיו דרום,
בתור התחלה, פעם בשבוע. הדסה בניזרי/רדיו דרום
  • עוד באותו נושא:
  • צביקה הדר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully