וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ים קארי נגד גיבור משחק הווידאו: צפו בטריילר הראשון של "סוניק הסרט"

30.4.2019 / 16:00

הקיפוד הזריז סוניק יוצא לראשונה מעולם משחקי הווידאו לקולנוע, ומוצא מולו את ג'ים קארי. צפו בטריילר הראשון והמתורגם לעברית של "סוניק הסרט", שיעלה לאקרנים בנובמבר

טריילר הסרט "סוניק הקיפוד"/פורום פילם

לאחר שורה ארוכה של משחקי וידאו שזכו לעיבודים קולנועיים, חלקם מוצלחים יותר וחלקם מוצלחים פחות, מגיע גם תורו של "סוניק הקיפוד". המשחק הפופולרי, מבית היוצר של סגה, הפך כעת לסרט שיתגלגל לאקרנים בנובמבר הקרוב, והיום יוצא הטריילר הראשון שלו.

הסרט ישלב אנימציה ושחקנים בשר ודם, בראשם ג'ים קארי בתור דוקטור רובוטניק, מדען מטורף שמאיים על קיום העולם, והאויב אותו ינסה סוניק לעצור. את קולו של הקיפוד הזריז ידבב בן שוורץ, הידוע בין השאר מ"מחלקת גנים ונוף", וג'יימס מרדסן יגלם שריף סימפטי המנסה לעזור לו.

מבין אלה, השם המסקרן ביותר הוא של ג'ים קארי, שהיה בכותרות בזמן האחרון בעיקר בגלל הסרט התיעודי המהולל שביים, "ג'ים ואנדי" (שזמין בנטפליקס) ובשל הופעתו בסדרה "ילדותי". על המסך הגדול לא ראינו אותו כבר כמה שנים טובות, בטח לא בתפקיד ראוי, כך ש"סוניק הקיפוד" סוף סוף מחזיר אותו לקולנוע העלילתי, ועוד בדיוק לסוג הדמויות אותן היטיב תמיד לגלם.

את העיבוד למשחק הווידאו, שייקרא בעברית "סוניק: הסרט", יביים ג'ף פאולר, שעבד במחלקת האנימציה של "ארץ יצורי הפרא" המוערך וביים סרטים קצרים, וזה הסרט העלילתי הארוך הראשון שלו.

סוניק הסרט. פורום פילם,
מתוך "סוניק הסרט"/פורום פילם
סוניק הסרט. פורום פילם,
מתוך "סוניק הסרט"/פורום פילם
  • עוד באותו נושא:
  • ג'ים קארי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully