וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הביטול בוטל: פסטיבל "וודסטוק 50" יתקיים כמתוכנן

29.4.2019 / 23:46

נינט יכולה לחייך שוב: לאחר פרסום בתקשורת הזרה על כוונה לבטל את פסטיבל "וודסטוק 50", במלאת חמישים לקיומו של הפסטיבל המקורי והאגדי, כעת פורסם כי הביטול בוטל, והפסטיבל יתקיים כמתוכנן הקיץ בניו יורק, ובו יופיעו בין השאר ג'יי זי, מיילי סירוס, סנטנה וגם נינט

נינט טייב, שיר בחזרה/צילום ועריכה: דייב שחר, עריכה נוספת: אביב ארגז

נינט יכולה לחייך שוב: לאחר פרסומים בתקשורת האמריקאית אמש על כוונה לבטל את פסטיבל "וודסטוק 50", במלאת חמישים שנה לקיומו של הפסטיבל המקורי והאגדי, כעת פורסם כי הביטול בוטל, והפסטיבל יתקיים כמתוכנן, בין ה-16 באוגוסט ל-18 לחודש.

יוזמי הפסטיבל, ובהם מייקל לאנג, הצהירו כי הם "מחוייבים להבטיח כי יום השנה החמישים של וודסטוק יצויין בפסטיבל, הראוי לשמו האייקוני ומקומו בתרבות ובהיסטוריה האמריקאית. למרות שהשותף הפיננסי שלנו פרש, אנחנו נמשיך בתכנית הפסטיבל ונביא שותפים חדשים. השורה התחתונה היא, שיהיה פסטיבל וודסטוק 50, כי חייב להיות, וזה הולך להיות פיצוץ".

נינט טייב שיר בחזרה. דייב שחר
פעם הבאה. נינט טייב/דייב שחר

ההודעה הנוכחית על ההחלטה להמשיך בתכנית המקורית יצאה למרות שאמש פורסם בתקשורת האמריקאית, כי מארגני הפסטיבל ניסו נואשות בשבוע האחרון לגייס את 20 מיליון הדולר הנוספים שהיו זקוקים לשם קיומו, אך לא הצליחו בכך ובסופו של דבר הרימו ידיים. הם הוציאו הודעה רשמית אמש מן המשקיעים שעמדו מאחוריו, ולפיה "למרות כל המאמץ העצום, אנחנו לא מאמינים כי נוכל להרים הפקה שתכבד את השם 'וודסטוק' ותדאג כראוי לשלומם של האמנים, האמניות והקהל באירוע. לכן, בלב כבד, החלטנו לבטל את הפסטיבל".

בהנחה שזה הפרק האחרון בסאגת הזיגזוגים, הפסטיבל יתקיים בפארק ווטקינס גלן בניו יורק - מיקום שונה מהאירוע המקורי. הוא יציג ליין-אפ מרשים, ובו ג'יי זי, צ'אנס דה ראפר, מיילי סירוס, דה קילרז, דה בלק קיז, סנטנה, דייוויד קרוסבי וגם נינט טייב שלנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully