וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוליקר: "איבדנו בישראל את ה'ביחד', יש כאלו שרוצים שנתפלג"

6.5.2019 / 0:05

המוזיקאי יהודה פוליקר, שידליק משואה בערב יום העצמאות, אומר בריאיון לוואלה! תרבות: "אם לא נהיה ביחד, הדרך קצרה אל התהום". על החרטות בחייו: "גדלתי במחנה ריכוז של אבא שלא שחרר. אני מבכה על כך שלא נסעתי להתפתח בחו"ל". הריאיון המלא יפורסם בסוף החודש

צילום: דייב שחר, עריכה: נועה לוי

"מטריד אותי שאיבדנו את הביחד, וזה הודות לכל מיני אנשים שתורמים לזה ורוצים שנתפלג. אבל אנחנו עם אחד ואנחנו חייבים לדעת את זה. אם לא נהיה ביחד, הדרך קצרה על התהום" - כך אומר לוואלה! תרבות יהודה פוליקר, מחשובי המוזיקאים הישראלים, בריאיון מיוחד שיפורסם במלואו בסוף החודש. פוליקר, שידליק משואה בערב יום העצמאות, עונה גם בחיוב על השאלה האם הוא מתחרט על החלטות מסוימות בחייו: "אני מתחרט על כך שלא היה לי את האומץ לצאת מתוך מחנה הריכוז של אבא שלי בצעירותי. הוא לא שחרר אותי והשאיר אותי ככה. עד היום אני מבכה על כך שבגיל 16-17 לא לקחתי מזוודה ונסעתי ללונדון. יכולתי להצטרף שם ללהקה ולפרוח".

צפו בקטע מהריאיון בווידאו שבראש הכתבה

עם זאת, מבהיר פוליקר שהקריירה שלו פרחה גם בלי לנסוע להגשים את עצמו מעבר לים: "התמזל מזלי ואני מודה על מה שהספקתי ועל מה שעוד אספיק. אני חייב להגיד גם שבגלל שאני 'לייט בלומר', אז יש לי עוד מה לעשות בקריירה קדימה".

בריאיון המלא עם פוליקר, שיפורסם בוואלה! תרבות בסוף החודש, הוא מספר איך המוזיקה הצילה אותו מלפתוח מספרה ולהקים משפחה, תוקף את אלו שפוגעים בקהילת הלהט"ב, חושף מה דעתו על עומר אדם וסטטיק ובן אל, ומדבר על החיבור המוזיקלי המסקרן עם להקת "ויגן פרנדלי".

seperator

יהודה פוליקר יופיע באמפי שוני ב-17 במאי ובאמפי פארק מיני ישראל ב-14 ביוני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully