וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לך תזדיין, ג'ון": הקאסט של "משחקי הכס" מגיב על אירועי קרב ווינטרפל

30.4.2019 / 13:29

אירועי הקרב על ווינטרפל ב"משחקי הכס" סחטו תגובות לא רק ממיליוני הצופים ברחבי העולם, אלא כמובן גם מהקאסט עצמו, כולל לרגע ששינה הכל ולאלה שכבר אינם. ספוילרים, כמובן, לפרק השלישי בעונה השמינית של "משחקי הכס"

טריילר משחקי הכס עונה 8 פרק 3/HBO

כאשר מייזי וויליאמס הגיעה אל הקריאה המשותפת של תסריטי העונה השמינית של "משחקי הכס", היא עדיין לא קראה אותם במלואם. תחת זאת החליטה לחוות אותם לראשונה בזמן שכל חברי הקאסט קוראים אותם ביחד מסביב לשולחן. אלא שמיד כאשר הגיעה קלטה השחקנית, המגלמת בסדרה את אריה סטארק, שכולם מדברים על הפרק השלישי. במאי הפרק מיגל סאפוצ'ניק אף ניגש אליה ושאל אם כבר קראה את התסריט של הפרק. מאחר שלא קראה הוא לא חשף בפניה דבר, והשחקנית גילתה מה קורה רק במהלך הקריאה המשותפת, שהניבה תשואות אדירות מסביב לשולחן.

"זה היה מרגש ברמות אחרות", סיפרה וויליאמס ל"אנטרטיינמנט וויקלי". "אבל מיד חשבתי שכולם ישנאו את זה, שאריה לא ראויה לזה. החלק הכי קשה בכל סדרה זה ליצור נבל שכל כך קשה להביס - ואז להביס אותו. צריך לעשות את זה בצורה כל כך חכמה, אחרת אנשים יגידו, 'טוב, הנבל לא היה כל כך רע אם ילדה במשקל 50 ק"ג נכנסת ודוקרת אותו'. אתה חייב להפוך את זה למגניב. וכשסיפרתי את זה לחבר שלי, הוא אמר לי, 'הממ, זה צריך להיות ג'ון, לא?".

מלך הלילה מאחורי הקלעים, משחקי הכס,. אינסטגרם מייזי וויליאמס, צילום מסך
דווקא קול. מלך הלילה מאחורי הקלעים/צילום מסך, אינסטגרם מייזי וויליאמס

אבל דעתה של וויליאמס השתנתה כשהחלו הצילומים, בעקבות הסצנות המשותפות של דמותה עם מליסנדרה. אז הבינה שכל המסע של אריה הוביל אותה לרגע הזה: "כשצילמנו את כל הקטע עם מליסנדרה, הבנתי שכל הסצנה הזו מחזירה אותנו לכל מה שעבדתי עליו במשך שש העונות הקודמות - ארבע אם חושבים על זה, מאז שאריה הגיעה לבית השחור והלבן. הכל מתנקז לכדי הרגע המסוים הזה. זה גם היה לא צפוי, וזה מה שהסדרה עושה. אז אחרי זה הייתי בקטע של, 'לך תזדיין, ג'ון, אני מטפלת בזה'".

קיט הרינגטון עצמו, שמגלם את ג'ון שלג, נחשף גם הוא לראשונה לטוויסט במהלך הקריאה המשותפת בתסריט. "הופתעתי, חשבתי שזה יהיה אני!", אמר ל"אנטרטיימנט וויקלי". "אבל אני אוהב את זה. זה נותן לאימונים של אריה משמעות ומטרה סופית. זה הרבה יותר טוב באופן שבו היא עושה את זה. אני חושב שזה יתסכל חלק מהקהל שג'ון צד את מלך הלילה ואתה מצפה לקרב אדיר והוא אף פעם לא קורה - זה בעצם 'משחקי הכס'. אבל זה הדבר הנכון עבור הדמויות".

הקאסט הגיב על הפרק גם ברשתות החברתיות. וויליאמס תיעדה את חברתה הטובה ואחותה בסדרה, סופי טרנר, עולצת לנוכח המעשה של אריה, והוסיפה: "איך שאני מרגישה אחרי הפרק הזה. לא היום, בייבי".

עוד באותו נושא

מחלקת התאורה תנצב"ה: הממים המצחיקים של "משחקי הכס" עונה 8 פרק 3

לכתבה המלאה
View this post on Instagram

how am feeling after that episode. not today bby ??

A post shared by Maisie Williams (@maisie_williams) on

וכמו אחרי הסקס עם גנדרי בשבוע שעבר, טרנר בעצמה שוב העלתה סטורי מלא אהבה לחברתה.

לינה הידי, שמגלמת את סרסי ונפקדה משני הפרקים האחרונים, במפגן מרגש של אחווה: "That's my girl".

אייזק המפסטד רייט, שמגלם את בראן, העלה באינסטגרם את התמונה הזו וכתב: "הנה תמונה מתוך סוף חלופי שבו מלך הלילה הופך למטפל של בראן ושניהם חיים באושר ועושר עד עצם היום הזה".

ארוסה של סופי טרנר, ג'ו ג'ונאס, שיבח גם הוא את אריה.

אחיו ניק התרשם מהפרק בכללותו.

אמיליה קלארק, שמגלמת את דאינריז, במחווה לנופל עם ציטוט משירה של טינה טרנר, "פשוט הטוב ביותר", מוקדש לאיאן גלן שגילם את ג'ורה מורמונט.

בלה רמזי, שמגלמת את ליאנה מורמונט המנוחה, הצטלמה ליד כיתוב "פגוש בענק". "אני נדהמת מהתגובות, תודה רבה רבה", היא כתבה באינסטגרם, והוסיפה ציטוט של ליאנה: "לא אתחבא מתחת לאדמה. נשבעתי להישבע עבור הצפון, ואילחם".

אלפי אלן, שמגלם את ת'יאון גרייג'וי המנוח, נפרד מדמותו בשתי תמונות, האחת שלו רגע לפני הסוף והשנייה של השריון שעטה. חבריו לסדרה הגיבו לו שם. ג'ון בראדלי, שמגלם בסדרה את סאם, כתב "יוצא מן הכלל, חבר. כמו תמיד". מייזי וויליאמס כתבה "לאאאאאאאאא" וקינחה ברגשונים בוכיים. גוונדלין כריסטי כתבה "אני אוהבת אותך". אסמה ביאנקו, שגילמה את הזונה רוז שת'יאון חיבב מאוד בעונות הראשונות ולימים נרצחה על ידי ג'ופרי, כתבה לו "אני כל כך עצובה". דן פורטמן, שמגלם את פודריק, בחר ברגשונים של ידיים מתפללות ולב. ואילו אחותו של השחקן, הזמרת לילי אלן, הגיבה: "כל כך גאה".

אבל התגובה הכי יפה הגיעה מפילו אסבק, שמגלם את יורון גרייג'וי, דודו הרצחני של ת'יאון: "אלפי, וואו. יצרת דמות מדהימה. אהבתי כל דקה מהסיפור של ת'יאון, בגלל העבודה היפהפיה שלך. מעומק לבי, תודה! זה היה עונג אמיתי ואני גאה לקרוא לך חבר שלי".

View this post on Instagram

??? @helenstills

A post shared by alfieallen (@alfieeallen) on

  • עוד באותו נושא:
  • משחקי הכס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully