וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צלם "משחקי הכס" מתרץ: "הפרק חשוך למי שצפה עם חיבור חלש"

30.4.2019 / 15:14

פביאן וגנר, מי שצילם את פרק 3 בעונה 8 של "משחקי הכס" עונה לצופים שזועמים על הפרק החשוך: "הפרק נראה מפוקסל וכהה בגלל דחיסת הפרק שביצעה HBO. זה מוביל לאיכות צפייה נמוכה יותר, אני יודע שהפרק לא היה חשוך מדי כי אני צילמתי אותו"

טריילר משחקי הכס עונה 8 פרק 3/HBO

אחרי התלונות שעלו מצד מיליוני צופים ברחבי העולם על החושך ששרר לאורך הפרק "הקרב על ווינטרפל" ב"משחקי הכס", מבהיר צלם הפרק לצופים הכעוסים: "אל תאשימו אותי". הצלם, פביאן וגנר, שצילם כמה מהפרקים המונומנטליים של "משחקי הכס" כגון "קרב הממזרים" ו"הארדהום", אמר לאתר הבידור האמריקני TMZ כי הוא מודע לתסכול של הצופים מכך שהפרק היה חשוך מדי, אך טען כי הפרק נראה מפוקסל וכהה בגלל דחיסת הפרק שביצעה HBO. "זה מוביל לאיכות צפייה נמוכה יותר, בעיקר אם מישהו צופה בזה בסטרימינג עם חיבור חלש או בחדר בהיר מדי".

"משחקי הכס תמיד הייתה סדרה חשוכה וקולנועית ולכן צריך לצפות בה באווירה חשוכה", אמר. "הכי אידיאלי הוא לצפות בסדרה כמו שצופים בסרט - באולם קולנוע חשוך לחלוטין". עם זאת, גם וגנר עצמו מבין שהצעתו אינה ריאלית ולכן הוא ממליץ לצופים לראות את הסדרה בחדר כמה שיותר חשוך, ובשום אופן לא דרך הסמארטפון. "היוצרים והבמאי רצו שהפרק יהיה חשוך. סצנות הקרב היו אמורות להיות קלאוסטרופוביות ואינטנסיביות - כמו בחיים האמיתיים. ניסינו לתת לצופים פרק מגניב. אני יודע שהפרק לא היה חשוך מדי כי אני צילמתי אותו".

משחקי הכס עונה 8 פרק 3. HBO,
הלו, זה חשוך מדי/HBO
  • עוד באותו נושא:
  • משחקי הכס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully