וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלך הלהיטים חוזר: הזמר הלטיני דדי יאנקי יופיע בישראל

5.5.2019 / 8:00

אחד האמנים הלטיניים הגדולים בעולם, העומד מאחורי הלהיטים דספסיטו ו-Con Calma, יופיע ב-26 ביוני בלייב פארק ראשון לציון. מחירי כרטיסים ינועו בין 255 ל-375 שקלים. המופע הפותח יהיה של רותם כהן

אחד האמנים הלטיניים הגדולים בעולם, דדי יאנקי, חוזר לישראל להופעה אחת שתיערך ב-26 ביוני בלייב פארק ראשון לציון. המופע הפותח יהיה של המוזיקאי רותם כהן. מחירי הכרטיסים להופעתו של יאנקי ינועו בין 255 שקל לדשא ועד ל-375 שקל לגולדן רינג. על הבאתו לישראל אחראים ארקנסטון פרודקשנס (איתן ואלון ראובן) ולייב ניישן ישראל (קבוצת בלוסטון - שי מור יוסף וגיא בסר). יאנקי הופיע בישראל לפני שנתיים.

בשבועות האחרונים אי אפשר היה לחמוק מ-"Con Calma" - שירו של יאנקי ואחד הלהיטים הגדולים בעולם כרגע, עם 700 מיליון צפיות ביוטיוב. הוא כבש את מצעדי הבילבורד עם יותר מ-50 להיטים, והוא האמן הלטיני היחיד שהכניס ארבעה שירים בספרדית לטופ 20 במצעד מאה החמים בבילבורד. הלהיט Dura שיצא בינואר 2018 היה אחד הלהיטים שביססו את יאנקי כאמן רגאטון מוביל. השיר הגיע למקום הראשון ביותר מ-19 מדינות ועומד על יותר מ-1.3 מיליארד צפיות ביוטיוב.

בנוסף ללהיטים הללו, עומד יאנקי גם מאחורי להיטי הענק Shaky Shaky (מעל 1.3 מיליארד צפיות), Limbo (מעל 860 מיליון צפיות יוטיוב) וכמובן דספסיטו - הקליפ הנצפה ביותר בהיסטוריה ביוטיוב עם מעל 6 מיליארד צפיות.

  • עוד באותו נושא:
  • דדי יאנקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully