וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרכב הפוסט-רוק Mono יגיע להופעה בישראל

5.5.2019 / 12:00

מונו, אחד ההרכבים הבינלאומיים המצליחים ביותר מיפן, מגיע לראשונה לישראל בקיץ הקרוב לערב אחד של רוק אינסטרומנטלי שורף מיתרים

הרכב הפוסט-רוק Mono, אחד ההרכבים הבינלאומיים המצליחים ביותר מיפן, מגיע לראשונה לישראל לערב אחד של רוק אינסטרומנטלי שורף מיתרים. ההרכב שהוקם בטוקיו ב-1999 זוכה להערכה רבה בזכות הגישה הייחודית שלו, עם שילוב יוצא דופן של עיבודים תזמורתיים וגיטרות שוגייז. מגזין המוזיקה NME הגדיר את היצירה שלהם כ"מוזיקה עבור אלים", הטור העולמי השנתי שלהם מורכב מכ-150 הופעות והלהקה ביקרה עד היום ביותר מ-57 מדינות.

לאחר ששחררו עשרה אלבומים , כולל אלבום חי עם תזמורת בניו יורק, זכתה הלהקה בפרס על שם מרשל הוקינס עבור המוזיקה בסרט הקצר "איפה אנחנו מתחילים" שיצא ב-2015. שלוש שנים אחרי כן הצטרף להרכב מתופף חדש, והלהקה הופיעה בפסטיבל מלטדאון בהזמנה מיוחדת של אוצר הפסטיבל, רוברט סמית' מהקיור. הלהקה חלקה במה עם כמה מהשמות הגדולים בעולם כמו מיי בלאדי וולנטיין, ניין אינצ' ניילס, מוגוואי ודפטונס.

בתחילת 2019 הוציאה הלהקה את אלבומה האחרון והעשירי במספר, "Nowhere Now Here", לציון חגיגות יום השנה ה-20 שלהם. האלבום הופק (ולא בפעם הראשונה) על ידי חבר ותיק של הלהקה, המפיק האגדי סטיב אלביני (נירוונה, פיקסיס, הברידרס). ממש לאחרונה הופיעו מונו כהדליינרים בפסטיבל Roadburn 2019, הופעה שנבחרה ע"י המבקרים והקהל לאחד משיאי הפסטיבל.

בחלק הראשון של הערב יופיע הרכב הרוק המקומי המסקרן טייני פינגרז בסט רוק אינסטרומנטלי אווירתי-חללי. "אנחנו שמחים מאוד לקחת חלק בערב המשובח הזה ולארח את מונו בישראל", מסרה הלהקה הישראלית. "ההופעות של ההרכב היפני הנהדר הזה ידועות בעוצמתן המתפרצת. אנחנו חתומים באותו לייבל אירופאי (Pelagic Records) ויצא לנו להשתתף במספר פסטיבלים במשותף בעבר. לראות אותם בהופעה זוהי חוויה חזקה ויוצאת דופן".

מונו יופיעו ב-10 ביולי במועדון הבארבי. כרטיסים בעלות של 169 ש"ח ניתן לרכוש כאן. את ההופעה מפיקים המון ווליום ו-Un-Titled Productions, שאחראים בין היתר לבואם לישראל של לידיה לאנץ' ולי רנלדו.

  • עוד באותו נושא:
  • מונו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully