וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שדרנית הרדיו המיתולוגית ראומה אלדר הלכה לעולמה בגיל 90

6.5.2019 / 8:29

אלדר שימשה במשך שנים קריינית, שדרנית ועורכת ב"קול ישראל". בשנת 1990 היא ייצגה את רשות השידור בטקס הדלקת המשואות. אחיינה, גיל חובב, ספד לה: "דודה ראומה, החכמה, המשכילה, המצחיקה, הלכה מאיתנו והותירה עולם שיש בו פחות אהבה, פחות ערכים ויותר עצב"

ראומה אלדר. צילום מסך
קולה זוהה במשך שנים עם "השעון הדובר". אלדר/צילום מסך

עוד אגדת רדיו הולכת לעולמה: השדרנית ואשת הרדיו ראומה אלדר הלכה לעולמה בגיל 90 - כך נודע הבוקר (שני). היא נולדה בשנת 1928 בירושלים. אלדר החלה לעבוד בתחנת קול ישראל של "ההגנה" כבר ב-1945, ושימשה קריינית חדשות, שדרנית ועורכת במשך עשורים בקול ישראל. בין היתר הייתה עורכת "פינת הילד" ברדיו וכן עורכת פינת הלשון. בשנת 1990, היא ייצגה בטקס הדלקת המשואות ביום העצמאות את רשות השידור. כמו כן, קולה זוהה גם כקול השעון הדובר של בזק. היא הותירה אחריה שתי בנות ובן.

אלדר היא אחותו הגדולה של משה חובב, אחד מקרייני הרדיו הבכירים של ישראל שהלך לעולמו בשנת 1988, משה חובב ודודתו של השף והעיתונאי גיל חובב. הוא ספד לה בחשבון הפייסבוק שלו. "ראומה אלדר, דודה ראומה, החכמה, המשכילה, המצחיקה, הלכה מאיתנו והותירה עולם שיש בו פחות אהבה, פחות ערכים ויותר עצב", כתב חובב. "נוחי על משכבך בשלום, ראומה אהובה. נתגעגע כל כך".

הלווייתה של ראומה אלדר תתקיים מחר, יום שלישי, 7 במאי, בשעה 16:00 בבית העלמין במושב אודים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully