וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חד-קרן על המסך: 5 סיבות לרוץ לראות את "פוקימון: הבלש פיקאצ'ו"

בשיתוף טוליפ אינטרטיימנט, בשיתוף טוליפ אינטרטיימנט

7.5.2019 / 10:24

כוכב הוליוודי שלא מפספס כבר כמה שנים, ויראליות מדבקת שחזרה לחיינו והתרופה הכי טובה לימים שאחרי חופש פסח: הסרט הכי בול מחכה לכם בבתי הקולנוע

כי זה האפטר-פרטי הכי שמח שיש

זוהי תקופה מורכבת, בואו נודה בזה. חופשת הפסח הארווווווווכה שטפה את בתי הקולנוע בישראל עם אינספור סרטי ילדים ונוער, ואפשר לומר בלי לעצבן אף אחד שלא כולם עברו מסננת צפופה מדי. כעת, לאחר שכולם חזרו לעיסוקיהם (ורגעים ספורים לפני שהחופש הגדול יעשה לנו את אותו דבר בדיוק, ליותר זמן), אפשר להתפנות לקצת איכות קולנועית, גם אם היא לא תכבוש את טקס האוסקרים הקרוב. משהו ילדותי במידה, אבל עשוי טוב, לא מביך, מאתגר וחכם.

כי ריאן ריינולדס אמר

אחד הכוכבים הגדולים ביותר בהוליווד כבר לא צריך את זה, בטח לא אחרי אימפריית "דדפול", אבל אם הוא שם זה אומר משהו - וגם אנחנו שם. ריינולדס, שמדובב את הבלש הפרוותי-בובתי בטון שהעלה לנו חיוכים כל כמה שניות, מקפיץ את התעלומה הבלשית כמה רמות למעלה. "באתי עם 85 גירסאות לכל בדיחה", סיפר לא מזמן בראיון למגזין יפני, "זה היה משוגע". אנחנו לא בטוחים שבאמת צריך 85 פאנצ'ים לכל ויץ תסריטאי בסרט הזה, אבל רמת ההשקעה ברורה, וזה מורגש.

פיקאצ'ו. באדיבות Tulip Entertainment,
הרפתקה. פיקצ'ו/באדיבות Tulip Entertainment

כי אנחנו רוצים להיסחף שוב

זה היה קצר מאוד ולא הותיר אחריו הרבה אפקט, אבל הימים שבהם העולם כולו השתולל בשגעת הפוקימון-גו התרחשו לא מזמן. כן, לפני שנתיים פלוס-מינוס אי אפשר היה להסתובב ברחובות ישראל בלי לראות ילדים, בני נוער ומבוגרים בשגעת אינטראקטיבית. ואתם יודעים מה? זה היה כיף. שילוב מושלם של משחקי שכונה נוסטלגיים וסמארטפון עכשווי, כי מי באמת רוצה את המכשיר הזה ביד רק בשביל לקבל הודעות מהעבודה?.

כעת, לוקח אותנו "הבלש פיקאצ'ו" להרפתקה דומה במאפייניה, ואנחנו אפילו לא צריכים להזיע בחום הזה. איך אומרים "יותר ממושלם" בשפה הפוקימונית?

כי העתיד כבר כאן

כן, יש פה את ריאן ריינולדס וסוקי ווטרהאוס וקן ווטנבה ואפילו ריטה אורה, אבל המסך מתחמם בעיקר כשהמבוגרים נותנים לילדים לשחק: ג'סטיס סמית ("עולם היורה") וקתרין ניוטון ("שקרים קטנים גדולים") היו יכולים ליפול בקלות למלכודות ידועות של סרטי לייב-אנימציה. אתם יודעים, לפעמים זה נראה מלאכותי או מאולץ או סתם מטופש, בכל זאת הרי מישהו עומד ומדבר עם חיה מדומיינת. לא כאן. עולם הפנטזיה המדהים שמציירת לנו העיר ריים נראה נגיש, קרוב, כמעט אמיתי - ושני הכוכבים לעתיד האלה אחראים על להביא אותנו לשם בחתיכה אחת.

פיקאצ'ו. באדיבות Tulip Entertainment,
עולם פנטזיה מהמם. פיקצ'ו/באדיבות Tulip Entertainment

כי צעירים ומבוגרים מסרבים להיות אויבים

מכירים את החד-קרן הזה שמגיח פעם ביותר-מדי-זמן וגורם לכולם מסביב לחייך? נו, זה שנראה כמו סרט לקטנים אבל גם ההורים המלווים שנאלצו להיכנס פנימה מפיקים ממנו לא מעט? נו, זה שמעביר את הזמן בצורה מושלמת לכל גיל - נותן משהו לקטנטנים ומשהו להורים, קורץ בכל מיני שכבות ולא שוכח אף קהל יעד? אז "פוקימון: הבלש פיקאצ'ו".

בשיתוף טוליפ אינטרטיימנט, בשיתוף טוליפ אינטרטיימנט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully