וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"התעוררנו לבשורות טובות": שיפור במצבה של מירית הררי

13.5.2019 / 9:24

מירית הררי, אשתו של המגיש דידי הררי, עדכנה בעמוד הפייסבוק שלה כי סרטן הלבלב בו לקתה נבלם וחלה נסיגה בגידול. "הגרורה בכבד קטנה ומראה שהיא לא פעילה. הכימו עבד, התפילות של כולם נענו"

דידי הררי בטקס פרסי הטלוויזיה. מגד גוזני
מירית הררי ובעלה דידי בטקס פרסי הטלוויזיה/מגד גוזני

מירית הררי, אשתו של המגיש דידי הררי, כתבה בעמוד הפייסבוק שלה כי מצבה השתפר, לאחר שחלה נסיגה בגידול הסרטני שהתגלה אצלה בלבלב.

"יום ראשון בבוקר, אני עוד במיטה והטלפון מצלצל", כותבת הררי בפוסט, "הפרופסור שלי על הקו, הוא איש בשורות. 'היי מירית, מה שלומך, הוא שואל, ואני עונה 'נפלא', כולי בהתרגשות, שמה את הטלפון על רמקול וקוראת לדידי, מהחשש שמרוב התרגשות לא אקלוט מה הוא אומר. אז ככה!! אין התפשטות. הגרורה בכבד קטנה ומראה שהיא לא פעילה. דרכי המרה התרחבו (סימן טוב ללבלב). במילים אחרות, הכימו עבד, התפילות של כולם נענו, השמחה האופטימיות עבדו, הכאן ועכשיו והאמונה שמה שצריך להיות יהיה!!!! השחרור מהפחד, כל אלה יחד כנראה עושים את העבודה. המליצו לי על פורומים ורבנים וחולי סרטן שהבריאו וצמחים שונים מכל העולם וטיפולים מכל מיני סוגים, ואני עקשנית שכמוני סרבתי!!! סמכתי על בורא עולם, וסמכתי על עצמי שביחד אנחנו יכולים יחד, שחררתי ומצד שני האמנתי. זה רק שלב אחד בדרך שהיא עוד ארוכה... אבל היום המשפחה שלי ואני התעוררנו לבשורות טובות. מאחלת לכולם שבוע טוב של בשורות טובות והמון אהבה כמו שאתם נותנים כאן. אוהבת את כולם".

לפני מספר חודשים, הררי גילתה כי בספטמבר 2018 אובחן אצלה הסרטן, ובינואר הניתוח להסרת הגידול הופסק באמצע עם גילוי גרורה בכבד. בפוסט נוגע ללב שלה בפברואר, שפורסם על רקע יום הסרטן הבינלאומי בעמוד הפייסבוק של בית חולים איכילוב, בו היא מטופלת, שיתפה ברגשותיה בהתמודדותה ובהשפעת הסרטן על חייה. "הסרטן", כתבה אז בפוסט שהפך לוויראלי, "זו המתנה הכי גדולה שקיבלתי בחיי (...) הבנתי שבזכות הסרטן קיבלתי סופסוף הזדמנות לחיות את חיי מחדש והפעם רק איך שאני רוצה. מפסיקה לחשוב על כולם ובעיקר משילה מעצמי את הצורך התמידי להיות מושלמת בכל דבר שאני נוגעת בו. בכל השנים שאני פה על כדור הארץ, שכחתי את עצמי - את מירית. ועכשיו, בזכות הסרטן, הצלחתי לצאת לראשונה ממרוץ החיים המטורף שחייתי בו כל השנים הללו וזה לא היה קורה לי אם לא המחלה - המתנה".

בעלה, דידי הררי, התייחס בפברואר בתכנית הרדיו שלו ב-103FM לפוסט של אשתו, ואמר בסיום דבריו: "מירית שלי, את החיים שלי. נקווה רק לבשורות טובות, נכון? בעצם, לא נקווה. אני יודע שיהיו בשורות טובות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully