וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארי פולמן, "מחוברים לחיים" ומיה דגן: העונה החדשה של הקאמרי

13.5.2019 / 15:06

הקאמרי הכריז על הרפרטואר שלו לעונת 2020/2019. ארי פולמן, בהתנסות תיאטרלית ראשונה, יביים מחזה של חנוך לוין, וכמו כן יעלו גם עיבודים ל"גדר חיה" ול"מחוברים לחיים", ומיה דגן תעשה תפקיד דרמטי ראשון מאז הצטרפותה לתיאטרון

מיה דגן בקמפיין גולף סתיו/חורף 2017/2018. דניאל קמינסקי,
תשחק לראשונה בדרמה בתיאטרון הקאמרי. מיה דגן/דניאל קמינסקי

התיאטרון הקאמרי הכריז הבוקר על הרפרטואר החדש שלו לעונת 2019-2020. בחודשים הקרובים יעלה התיאטרון את ההצגה "השיבה", בהשתתפות נטע גרטי, שמואל וילוז'ני, רות אסרסאי ואודיה קורן, את "תיקון" בהשתתפות של דן שפירא, רמי ברוך ויואב לוי, את "קרוב יותר" בהשתתפות עמוס תמם ועוז זהבי, ואת "הריון" בהשתתפות מיה דגן, בתפקיד דרמטי ראשי בקאמרי מאז הצטרפותה אליו, לאחר שכבר כיכבה אצלו במחזות זמר.

בספטמבר יעלה "הנכד" בהשתתפות מרים זוהר, בסוף השנה יעלה "מתאבל ללא קץ" של חנוך לוין שייבים לא אחר מאשר ארי פולמן ("ואלס עם באשיר), מיוצרי הקולנוע הבולטים בישראל, שמביים לראשונה תיאטרון. את השנה הבאה תפתח ההפקה "מחוברים לחיים" בכהשתתפות שון מונגוזה ושמואל וילוז'ני, ובהמשך יועלו "הבן" בהשתתפות דרור קרן ואלון סנדלר, בבימויו של גלעד קמחי; "נינה" עיבוד ל"השחף" של צ'כוב בהשתתפות קרן מור; ובבימויו של עירד רובינשטיין, ו"גדר חיה" עיבוד לרב המכר מעורר הסערה של דורית רביניאן, בהשתתפות אביגיל הררי ("סיפור אחר").

מנהלו האמנותי החדש של התיאטרון, גלעד קמחי, הציג את במאי הבית החדש, עירד רובינשטיין, וגם שתי יוזמות חדשות: פסטיבל כאן ועכשיו למחזאות מקורית, שינוהל על ידי דרמטורג התיאטרון, גור קורן, וקבוצת צעירים חדשה, שתנוהל על ידי עמית אפטה.

"גלובוס הזהב ארי פולמן". רויטרס
ארי פולמן/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully