וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורח כבוד שערורייתי ומחוות מרגשות: מה מצפה לנו בפסטיבל סרטי הסטודנטים?

13.5.2019 / 21:23

לארי קלארק, מבמאי האינדי האמריקאים הבולטים של העשורים האחרונים, יתארח בפסטיבל הבינלאומי לסרטי סטודנטים בתל אביב, מהחשובים והיוקרתיים מסוגו בעולם. וגם: חיבוק לקולנוע הטורקי ומחוות לשתי אגדות מקומיות

יח"צ - חד פעמי
קידס. פסטיבל הסטודנטים,
מתוך "קידס" של לארי קלארק/פסטיבל הסטודנטים

הפסטיבל הבינלאומי לסרטי סטודנטים בתל אביב הוא מן הגדולים והחשובים מסוגו בעולם. המהדורה ה-21 שלו תיפתח ב-16 ביוני בסינמטק תל אביב ותציג אורח כבוד מרשים ביותר: לארי קלארק, מבמאי האינדי האמריקאים הבולטים של העשורים האחרונים, הידוע בעיסוק הפרובוקטיבי שלו בנוער שוליים. בין השאר הוא חתום על סרטים מוערכים ושערורייתיים במיוחד כמו "קידז", "ילד רע", "קן פארק" ולאחרונה גם "הריח שלנו".

בפסטיבל יהיו גם אורחים ואורחות נוספים, בהם סימון וייס, בונה מודלים מהולל ושותפו הקבוע של ווס אנדרסון, שעבד עמו על מלאכת המחשבת של "מלון גרנד בודפשט" ו"אי הכלבים", ולון שרפיג הדנית, שסרטה "The Kindness of Strangers" פתח השנה את פסטיבל ברלין.

הפסטיבל יקיים כמובן את התחרויות המסורתיות לסרטי סטודנטים מקומיים ובינלאומיים - תחרויות שצברו עם השנים יוקרה וחשיבות. הצד המרגש ביותר בו יהיה מחוות לאיתן גרין וליביו כרמלי, שתיים מן הדמויות הוותיקות והאהובות בתעשיית הקולנוע המקומית.

כמו כן, בתקופה בה גוברת המתיחות הפוליטית עם טורקיה, בחר הפסטיבל לשדר מסר של שלום ולהמחיש עד כמה האמנות מתעלה מעל גבולות שכאלה, עם מחווה לקולנוע טורקי עכשווי.

הפסטיבל ייפתח ב-16 ביוני ויימשך עד ה-22 לחודש. לפרטים נוספים ראו האתר הרשמי.

לארי קלארק. GettyImages
ברוך הבא. לארי קלארק/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully